Pixel 3a and Pixel 3a XL
گوگل گوشی های اقتصادی اقتصادیش را معرفی کرد

‏گوگل گوشی های اقتصادی اقتصادیش را معرفی کرد

بالاخره گوگل گوشی های اقتصادیش یعنی Pixel 3a و 3a XL رو معرفی کرد.‏نکته اصلی درباره این گوشی ها اینه که عملا تفاوت انچنان خاصی با پیکسل های گرون قیمت ندارن و تمام قابلیت های اصلی در اونها گنجونده شده. این گوشی ها به ترتیب صفحه 5.6 و 6 اینچی OLED دارن و برای کاهش هزینه ها به جای شیشه از پلاستیک در اونها استفاده شده و خبری از شارژ وایرلس در اونها نیست. تنها تفاوت دیگری که دارن پردازنده ضعیفتر اونها هست که به جای اسنپدراگون 845 از اسنپدراگون 670 در اونها استفاده شده.

Pixel 3a and Pixel 3a XL
گوگل گوشی های اقتصادی اقتصادیش را معرفی کرد

‏و اما از شباهت های اونا اینه که گوگل دوربین عالی پیکسل 3 رو در این گوشی ها حفظ کرده و تمام قابلیت های دوربین پیکسل اصلی از جمله قابلیت عکاسی در شب Night Sight و Top Shot هم در اونها موجوده.

میزان رم اونها هم مثل مدل اصلی 4 گیگ و حافظه داخلی 64 گیگی هست و نکته جالب اینه که از مدل اصلی باطری بزرگتری دارن. پیکسل 3a باطری 3000 mAh داره که حدود 100 mAh از مدل اصلی بزرگتره و مدل 3a XL باطری 3700 mAh داره که 270 mAh از پیکسل 3 XL حجیم تر هست.

Google Pixel 3a XL Pixel 3a

‏گوگل این گوشی هارو با قیمت رقابتی 400 دلار برای مدل 3a و 480 دلار برای 3a XL عرضه میکنه و به بقیه شرکتهای گوشی سازی نشون میده که چطور باید یک گوشی اقتصادی بدون فدا کردن دوربین بسازن!

منبع:Arstechnica