345133 640
نسخه آزمایشی جدید iOS 12.3 برای برنامه‌نویسان منتشر شد

کمپانی اپل به‌تازگی چهارمین نسخه آزمایشی از سیستم‌عامل iOS 12.3 را برای تست در دسترس گیمرها قرار داده است. همانطور که می‌دانید نسخه‌های آزمایشی سیستم‌عامل‌ها برای اینکه در دسترس برنامه‌نویس‌ها و توسعه‌دهندگان یا همان Developer‌ها قرار بگیرند منتشر می‌شوند. درواقع برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان نسخه‌های آزمایشی سیستم‌عامل‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهند تا اگر باگ و یا اشکالی داشتند آن‌ را به اطلاع تیم سازنده سیستم‌عامل برسانند و علاوه‌بر آن اپلیکیشن‌های خود را با سیستم‌عامل مذکور سازگار بکنند.

345133 640

کمپانی اپل نیز چهارمین نسخه آزمایشی از سیستم‌عامل iOS 12.3 را در اختیار برنامه‌نویسان قرار داده تا آن‌ها این نسخه جدید از سیستم‌عامل مذکور را تست کنند و درصورت وجود باگی به تیم مهندسین اپل اطلاع دهند و علاوه‌بر این اپلیکیشن‌های خود را با این نسخه جدید iOS 12.3 سازگار کنند.

iOS 12.3 با ویژگی های جدید

درصورتی که برنامه‌نویسان از نسخه سوم این سیستم‌عامل برخوردارند می‌توانند از طریق آدرس  Settings> General> Software Update دیوایس خود را به نسخه جدید iOS 12.3 به‌روزرسانی کنند، در غیر این صورت می‌توانند از طریق این لینک فرمور متناسب با دستگاه خود را دانلود کنند.

منبع