Copy of Apple iPhone XS and XS Max Review 007
منابع چینی، ویژگی‌های مهم آیفون XR2 را افشا کردند

همانطور که می‌دانید در این اواخر بیشتر شایعات و اخباری در زمینه گوشی‌های بعدی آیفون یعنی آیفون XI و XI Max در فضای اینترنت منتشر شده‌اند اما خوشبختانه برخی از منابع چینی اطلاعات و ویژگی‌های مهم آیفون XR2 را نیز فاش کردند.

وب سایت مک اوتاکارا، برخی از ویژگی‌های گوشی هوشمند آیفون XR2 را به نقل از برخی منابع چینی فاش کرده است. براساس اطلاعاتی که این وب سایت منتشر کرده، گوشی هوشمند XR2 از یک دوربین دوگانه که به سنسورهای معمولی و تله‌فوتو مجهز است، برخوردار خواهد بود. درضمن از آن‌جایی که در این دیوایس از لنز تله‌فوتو استفاده شده است، دوربین این گوشی قابلیت زوم دو برابری اپتیکال را خواهد داشت. درواقع گوشی‌های هوشمند XI  و XI Max براساس رندرهایی که به تازگی از این گوشی‌های هوشمند منتشر شده، از این لنز بهره‌مند خواهند بود.

Apple AirPods with Charging Case Review 016

علاوه‌بر این در این گوشی هوشمند از یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی نیز استفاده شده است. این دوربین سلفی از حسگر سلفی 7 مگاپیکسلی که در مدل فعلی این گوشی هوشمند قرار گرفته قوی‌تر است.

جالب است بدانید که کلید سایلنت آیفون XR2 مشابه کلید سایلنت در آیپد طراحی شده، به‌گونه‌ای که به شکل عمودی قرار گرفته است.  درضمن ظرفیت باتری به ۳۰۹۸ میلی آمپر ساعت افزایش پیدا می کند. نمایشگر این دیوایس مانند قبل در همان اندازه 6.1 اینچ باقی خواهد ماند و تغییری نخواهد کرد.

منابع چینی به شارژر مورد استفاده برای گوشی آیفون XR2 اشاره‌ای نکرده‌اند اما براساس اخبار و شایعاتی که در گذشته در این زمینه منتشر شده بود کمپانی اپل قصد دارد شارژرهای 5 واتی فعلی را کنار بگذارد و از آداپتورهای شارژ سریع 18 واتی USB-C استفاده کند. که به‌نظر می‌رسد این احتمال برای گوشی‌ آیفون XR2 بعید باشد. درضمن قابلیت شارژ معکوس به آیفون‌های بعدی اپل اضافه شده است.

منبع