0388b46c355267e287fce7ae52648048 XL
غيرفعال شدن سرويس آيتونز پس از 2019 WWDC

كنفرانس توسعه دهندگان سال 2019، از تاريخ 3 تا 7 ژوئن برگزار خواهد شد. شركت اپل در اقدامي غيرمنتظره سرويس قديمي خود، آيتونز را از دور خارج مي كند و اين كار پس از WWDC 2019 انجام خواهد شد. از خيلي وقت پيش شايعاتي مبني بر پايان اين سرويس در اينترنت منتشر شده بود. شركت اپل اين سرويس را به بخش هاي مستقل تقسيم خواهد كرد.

با به پايان رسيدن آيتونز شركت اپل براي هر كدام نرم افزارهاي مستقلي را طراحي خواهد كرد. حتي نرم افزار MUSIC اپل جهت پلي كردن موسيقي طراحي و ساخته شده است. شايد با به پايان رساندن آيتونز به دنبال طرح ها و اقدامات ديگري است كه دنبال مي كند. البته مشخص است كه سرويس هاي جديد اپل مانند آيتونز عمل نخواهند كرد و اشكال و ايراداتي خواهند داشت. اسپاتيفاي مي تواند با دستگاه هاي آيفون و آيپد همگام شود و بنابراين هنوز براي ايجاد سرويس هاي جديد فضايي وجود ندارد.

غيرفعال شدن سرويس آيتونز پس از 2019 WWDC

iTunes logo

البته برخي افراد از تغييرات سخت افزاري و نرم افزاري چندان استقبال نمي كنند. گوشي هاي هوشمند و لپ تاپ هاي دوكاره و ساعت هاي هوشمند همگي جديدترين تغييراتي هستند كه دنياي ما را متحول كرده اند و باعث شده اند تا زندگي راحت تري داشته باشيم.

اپل یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در زمینهٔ طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی و نرم‌افزار کامپیوتر فعالیت می‌کند. این شرکت ابتدا با نام شرکت کامپیوتری اپل (.Apple Computer Inc) در شهر کوپرتینو در ایالت کالیفورنیا، واقع در دره سیلیکون کشور آمریکا تأسیس شد. این شرکت در دههٔ هفتاد میلادی با معرفی ریزرایانه‌های اپل I، اپل II، اپل III و پس از آن مکینتاش به بازار به آغاز و گسترش نوعی رایانه شخصی کمک فراوانی نمود.

منبع