آيفون 11
شايعه در دست داشتن گوشي آيفون 11 توسط مدير فاكسكان

شركت اپل هميشه با نوآوري هايي همگان را شگفت زده مي كند. آقاي بن گسكين كه يكي از طراحان قديمي آيفون است در حساب توييتري خود، عكس جديدي از گوشي آيفون 11 را منتشر كرده است.

ولي آن چه عكس آقاي گسكين را معتبر تر مي كند اين است كه مدير عامل فاكسكان در كنفرانس خبري خود يك گوشي آيفون 11 را در دست دارد. شركت فاكسكان جزء زنجيره توليد كمپاني كوپر تينويي است و آقاي تري گو بايد زودتر از همه يك گوشي آيفون 11 را به دست بگيرد و اين امر زياد دور از انتظار نيست. مدير عامل شركت فاكسكان طي يك كنفرانس خبري، كانديداتوري خود را براي انتخابات رياست جمهوري تايوان اعلام كرد و در اين كنفرانس خبري با در دست داشتن يك گوشي آيفون 11 همگان را شگفت زده كرد.

خبر طراحي و توليد گوشي آيفون 11 طي فايل هاي ويديويي منتشر شده و بسياري از اين خبر آگاه شده اند. دو شركت بنام @oneleaks و CompareRaja در اسفندماه گذشته نمونه هاي آزمايشي آيفون 11 يا همان XI را در اينترنت منتشر كردند كه به گوشي آيفون 11 بسيار شبيه است. يك هفته بعد مشخصات باتري و دوربين بسيار قدرتمند آن منتشر شد. بعد از اين جريانات بود كه وب سايت منتسب به شركت هاي ژاپني، ادعا كردند كه شركت كوپرتينويي يك دوربين سه گانه را براي گوشي مد نظر گرفته است.

آيفون 11

مدیر فاکسکان با آیفون 11 دیده شد

به دست گرفتن يك گوشي آيفون 11 با دوربين سه گانه بر تمامي شايعات صحه مي گذارد و همگي آن ها را تاييد مي كند. البته تا معرفي گوشي آيفون 11، پنج ماه باقي مانده و بازهم شايعات ديگري درباره اين گوشي منتشر خواهد شد.

پس از واكنش رسانه ها نسبت به گزارش تويتتري خود، آقاي گسكين اعلام كرد كه مدير عامل شركت فاكسكان يك گوشي آيفون ‌XS را در دست دارد كه در كيس Casetify قرار گرفته است. بسياري از كاربران در پايين همين توئيت، تصاوير مربوط به قاب هاي تايواني و چيني را منتشر كرده اند و حال به نظر مي رسد كه اين گوشي، آيفون 11 نيست.

منبع