gsmarena 000
سیستم آنتن‌ آیفون‌های 2019 تغییر خواهند کرد

بر اساس اخباری که یکی از تحلیلگران قابل اطمینان کمپانی اپل فاش کرده است کمپانی اپل قصد دارد با استفاده از آنتن Modified-PI که کاملا با تکنولوژی استفاده شده در اپل‌های کنونی متفاوت است ، سیستم آنتن‌ آیفون‌های 2019 را تغییر دهد.

 آیفون‌های 2019 با آنتن بهبود یافته

همانطور که می‌دانید در آیفون‌های کنونی از آنتن‌هایی از جنس LCP استفاده شده است که در مقایسه با آنتن‌هایی که از جنس Modified-PI هستند دارای محدودیت‌های زیادی است. یکی از مهم‌ترین و محدودیت‌هایی که آنتن‌های LCP دارند پیچیدگی در طراحی و تولید آن‌ها است که همین عامل موجب بالارفتن قیمت آن‌ها می‌شود درصورتی که آنتن‌های Modified-PI از روند طراحی و تولید ساده‌ای برخوردار هستند که همین عامل موجب شده تا قیمت آن‌ها از قیمت آنتن‌های LCP کمتر باشد.

بر اساس گفته‌های مینگ چی کو که یکی از قابل اطمینان‌ترین تحلیلگران کمپانی اپل است، این کمپانی قصد دارد از آنتن‌های Modified-PI در آیفون‌های 2019 استفاده کند که انقلابی را در این صنعت به‌راه می‌اندازد.

gsmarena 000

آیفون یک گوشی هوشمند تلفن همراه است که در روز ۹ ژانویه ۲۰۰۷(۱۹دی۱۳۸۵) توسط استیو جابز، مدیر عاملشرکت اپل™، معرّفی شد. آی‌فون صفحه‌کلید ندارد و فقط از یک کلید(home)برخوردار است که با فشردن ان کاربر به صفحه اصلی یا خانه منتقل می‌شود.از صفحهٔ حساس لمسی بهره می‌گیرد، که می‌توان با آن تایپ کرد، شماره گرفت و برنامه‌های گوناگون مبتنی بر وب و سیستم‌عامل Mac، را اجرا کرد.آی‌فون دارای یک صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی است، ارتفاع آن ۴٫۵ اینچ، عرض آن ۳٫۴ اینچ و ضخامتش ۰٫۵اینچ است.سیستم‌عامل این گوشی بر مبنای مک اواس است و iOS نام دارد. آی‌فون از مرورگر وب سافاری – مرورگر اصلی اپل – بهره می‌گیرد. ۲ جی در این ارائه (نسل اول آیفون) به این خاطر انتخاب شده که از تکنولوژی نسل دوم شبکه تلفن همراهاستفاده می‌کند.

نخستین بار کمپانی اپل در تاریخ ۲۹ ژوئن سال ۲۰۰۷ میلادی آیفون را روانه بازارهای آمریکا ساخت. در این روز بسیاری از علاقه‌مندان با تشکیل صفهای طولانی در برابر فروشگاه‌های اپل و شرکت AT&T در صف ایستادند تا جزو اولین کسانی باشند که این گوشی را می‌خرند. همچنین این گوشی از سال ۲۰۰۸، در بازارهای جهانی نیز عرضه شد و هدف گذاری اپل، فروش ۱۰ میلیون واحد از این دستگاه بود.

منبع