Apple may be prepping to make your iPad a sidecar to your Mac
در آینده می‌توانید از آیپد به‌عنوان نمایشگر دوم مک‌بوک استفاده کنید

حتی تصور اینکه در آینده نزدیک می‌توانید از آیپد به‌عنوان نمایشگر دوم مک‌ بوک خود استفاده کنید واقعا بی‌نظیر است چه برسد به اینکه واقعا به چنین تکنولوژی دسترسی داشته باشید. درواقع استفاده از آیپد به‌عنوان یک نمایشگر ثانویه را مدیون طراحان و مهندسان کمپانی اپل هستیم که در حال کار بر روی یک ویژگی جدید و انحصاری شامل:  Sidecar هستند.

در آینده می‌توانید از آیپد به‌عنوان نمایشگر دوم مک‌بوک استفاده کنید

Apple may be prepping to make your iPad a sidecar to your Mac

براساس گزارشات مختلفی که در این زمینه منتشر شده است ویژگی مذکور به سیستم‌عامل Mac OS 10.15 و همچنین iOS 13  در آینده افزوده خواهد شد و این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا بتوانند در مک بوک خود از آیپد به عنوان نمایشگر ثانویه استفاده کنند. چراکه کاربران آیپد می‌توانند سیستم‌عامل‌های مذکور را بر روی دیوایس خود استفاده کنند تا از آیپد به‌عنوان نمایشگر دوم استفاده کنند.

در کنفرانسی که در ماه ژوئن برگذار خواهد شد از اطلاعات و جزئیات بیشتری درمورد این قابلیت جدید سیستم‌عامل‌های مذکور مطلع خواهیم شد. مک بوک یکی از سری لپ‌تاپ‌های تولیدی شرکت اپل بوده است. مک‌بوک که در ماه مه سال ۲۰۰۶ توسط شرکت اپل معرفی شد، در واقع جایگزینی برای لپ‌تاپ‌های iBook G4 و لپ‌تاپ‌های ۱۲ اینچی سری پاوربوک همین شرکت بود که وجه تشابه آن‌ها استفاده از پردازنده‌های ساخت شرکت اینتل می‌باشد. شرکت اپل، مک‌بوک را در راستای اهدافی مانند آموزش و فروش در بازارهای مصرف ارائه نمود و در اکتبر سال ۲۰۰۸ با معرفی این برند بعنوان یکی از پرفروشترین لپ‌تاپ‌های آمریکا توسطگروه ان‌پی‌دی، شرکت اپل به یکی از عمده اهداف خود در ارائه این سری از لپ‌تاپ‌ها نایل شد.

منبع