google pixel 4 case
تصویر رندر جدیدی از پیکسل 4 گوگل منتشر شد

شرکت گوگل پیکسل 4 را در پاییز 2019 معرفی می کند. اسمارتفونی که مشخصات قابل توجهی داشته و یکی از محصولات برجسته کمپانی گوگل برای سال جاری خواهد بود. پس از حذف تولید تبلت توسط برند مستقر در سیلیکون ولی، حال وقت آن رسیده تا این شرکت روی گوشی هوشمند تمرکز کند.

تاکنون شایعات بسیاری پیرامون پیکسل 4 منتشر شد، محصولی که به عنوان پرچمدرا نسل جدید گوگل شناخته می شود و انتظار داریم در آینده نزدیک شاهد آن باشیم. براساس اطلاعات تازه بدست آمده، به تازگی تصویر رندر جدیدی از پیکسل 4 منتشر شد که آن را همانند سایر تصاویر با دوربین عقب مربعی سه گانه که شامل فلاش LED هم می شود، نشان می دهد.

پیکسل 4 گوگل با دوربین مربعی

پیکسل 4

گوگل در نظر دارد پیکسل 4 را با مشخصاتی نظیر صفحه نمایش QHD+، حافظه رم 6 گیگابایتی، باتری 3900 میلی آمپری، سیستم عامل اندروید 10 کیو، پردازنده اسنپدراگون 855، حافظه داخلی 128 گیگابایتی و برخی مشخصات دیگر معرفی کند. در تصویر تازه انتشاریافته پیکسل 4 با قاب شیشه ای قابل مشاهده است و اطلاعات بیشتری در کار نیست. تاکنون تصاویر و شایعات بسیاری پیرامون پیکسل 4 منتشر شد و این تصویر نیز یکی از جدیدترین تصاویر منتسب به پیکسل جدید است.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود گوگل چه گوشی هوشمندی را در پاییز 2019 معرفی می کند. گوگل یک شرکت آمریکایی فعال در حوزهٔ فناوری اطلاعات شامل جستجوی اینترنتی، رایانش ابری و تبلیغات، نرم‌افزار و سخت‌افزار است. این شرکت توسط لری پیج و سرگئی برین تأسیس شد که هر دوی آن‌ها در دانشگاه استنفورد به عنوان دانشجوی دکترا حضور داشتند و با نام «مردان گوگل» شناخته می‌شدند. گوگل ابتدا به عنوان یک شرکت خصوصی در ۴ سپتامبر ۱۹۹۸ ثبت شد و فروش اولیه سهام آن در ۱۹ اوت ۲۰۰۴ انجام شد. لری پیج و سرگئی برین و اریک اشمیت قبول کردند که به مدت بیست سال، یعنی تا سال ۲۰۲۴ در کنار هم کار کنند. هدف گوگل از آغاز «سازماندهی کردن اطلاعات دنیا و دسترس‌پذیر کردن آن‌ها برای عموم» بود، و شعار غیررسمی شرکت (که توسط مهندس گوگل امیت پاتل ابداع شد و توسط پل بوچهیت از آن حمایت شد) «شرور نباشید» = بود. در سال ۲۰۰۶ شرکت به محل جدید و کنونیش در مانتین ویو، کالیفرنیا منتقل شد. در سال ۲۰۱۵، گوگل قسمت‌های مختلف خود را به صورت شرکت خوشه‌ای آلفابت سازماندهی کرد. گوگل در حال حاضر بزرگ‌ترین زیرمجموعه‌ی آلفابت است.

منبع