مک بوک پرو
تاریخ عرضه مک بوک پرو 17 اینچی مشخص شد

یکی از تحلیلگران حرفه ای محصولات برند اپل اخیرا در طی مطلبی اعلام نمود که مک بوک پرو جدید این برند مشهور در نیمه ی اول سال 2021 میلادی عرضه می شود. به علاوه اندازه ی پنل این محصول نیز بین 15 الی 17 اینچ در نظر گرفته شده است.

به علاوه این تحلیلگر خاطر نشان می کند که آیپد جدید همراه با صفحه نمایش 10 الی 12 اینچی ، اواخر سال 2020 و یا اوایل سال 2021 میلادی عرضه می شود. از طرفی این تحلیلگر باسابقه از ساخت نمایشگر 31 اینچی با کیفیت 6K توسط برند اپل خبر داد و اعلام نمود که این نمایشگر نیز در سه ماهه ی دوم و یا سوم سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

پیش بینی های آقای مینگ چی کو ابتدا توسط چندین وب سایت کشور چین منتشر گردید. این تحلیلگر در طی مطلب خود اعلام نمود که مک بوک پرو جدید برند اپل طراحی کاملا جدیدی خواهد داشت. از طرفی آقای کو از عرضه ی مدل 13 اینچی این محصول با 32 گیگابایت حافظه ی رم خبر داد.

این تحلیلگر حرفه ای هم چنین از وجود قابلیت نور پس زمینه در نمایشگر 31 اینچی اپل خبر می دهد. قابلیتی که سبب تولید تصاویری با کیفیت فوق العاده خواهد شد. پیش بینی های آقای کو تنها به موارد فوق محدود نمی شود. این تحلیلگر از عرضه ی سه گوشی هوشمند آیفون ، آیپاد تاچ جدید و آیپد مینی جدید در سال جاری میلادی خبر داد.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار دقیق و بیشتری از سوی شرکت اپل ماند.

منبع