Apple iPhone XR Review 003
برخی از ویژگی‌های مهم آیفون XR2 توسط منابع چینی افشا شدند

در این اواخر شایعات و رندرهای متعددی که در زمینه گوشی‌های XI و XI Max روانه اینترنت شدند تمام وب سایت‌های خبری را پر کرده‌اند. اما به‌تازگی اطلاعات و ویژگی‌های جدیدی از گوشی آیفون XR2 توسط منابع چینی منتشر شده‌اند که به کنجکاوی کاربران درباره این مدل از آیفون نیز خاتمه دادند.

Apple iPhone XR Review 003

برخی از ویژگی‌های مهم آیفون XR2 توسط منابع چینی افشا شدند

آیفون XR2 نیز مانند آیفون‌های XI و XI MAX دارای دوربین دوگانه است که از لنز تله‌فوتو در آن استفاده شده است. علاوه‌بر این بهینه‌سازی‌هایی در این گوشی هوشمند انجام شده که یکی از آن‌ها قرار دادن دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی در این دیوایس است و اما یکی دیگر از این موارد بهینه‌شده در این دیوایس افزایش  ظرفیت باتری به ۳۰۹۸ میلی آمپر ساعت است. البته نمایشگر این دیوایس در همان اندازه  ۶.۱ اینچی باقی مانده است.

احتمال اینکه کمپانی اپل در شهریورماه از آیفون‌های جدید خود رونمایی کند وجود دارد. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید تا سپتامبر 2019 منتظر ماند. بر اساس گزارش این موسسه، شرکت اپل تصمیم ندارد تا این بار برای آیفون XR2 از دوربین دو لنز استفاده کند که باعث افزایش میزان فروش این محصول نسبت به نسخه‌های پیشین آیفون می‌شود. بسیاری از تحلیلگران بر این عقیده بودند که خرید آیفون XR برای کسانی که از دوربین استفاده زیادی می‌کنند توجیه پذیر نیست چرا که آیفون 7 پلاس و 8 پلاس با قیمت پایین‌تری آماده عرضه شده‌اند و دوربین دو لنز را در خود جای داده‌اند.

بر این اساس اپل تلاش دارد تا در سال جاری میلادی از آیفون XR2 با دوربین دوگانه آماده عرضه شود. دوربین آیفون XR2 دقیقاً همانند آیفون X و XS توانایی ثبت تصاویر پرتره به صورت سخت افزاری و پردازش آن‌ها در حالت Bokeh را دارد و اپل در سطح کیفیت عکس‌های گرفته شده با استفاده از این تلفن هوشمند را افزایش خواهد داد.

منبع