23424 2
اپل و انتشار آپدیت iOS 12.3.1

شرکت اپل همیشه نسخه های بیشتری از  سیستم عامل های خود را منتشر می کند که از جمله آن باید به iOS 12.3.1 اشاره کرد. به تازگی این شرکت کوپرتینویی سیستم عامل جدید iOS 12.3.1 را که پیش از iOS 13 محسوب شده منتشر کرده است.

در نسخه جدید ویژگی های بیشتری قرار داده شده و مشکلات نسخه قبل نیز برطرف گشته است. به گفته اپل در این نسخه مشکلات شبکه LTE و عدم برقراری تماس توسط برخی آیفون ها برطرف می شود. بنابراین اگر چنین مشکلاتی روی آیفون خود دارید، می توانید با بروزرسانی سیستم عامل، تمامی مسائل را برطرف سازید.

شرکت اپل در نظر دارد تابستان سال جاری نسخه جدید iOS را تحت عنوان iOS 13 منتشر کند. این سیستم عامل دارای ویژگی های عمده برای تبلت های آیپد بوده و گفته می شود آن را به لپ تاپ تبدیل می کند. زیر ویژگی های مختلفی را دربرخواهد گرفت.

23424 2

اپل و انتشار آپدیت iOS 12.3.1

البته برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند. اپل یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که در زمینهٔ طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی و نرم‌افزار کامپیوتر فعالیت می‌کند. این شرکت ابتدا با نام شرکت کامپیوتری اپل در شهر کوپرتینو در ایالت کالیفورنیا، واقع در دره سیلیکون کشور آمریکا تأسیس شد.

این شرکت در دههٔ هفتاد میلادی با معرفی ریزرایانه‌های اپل I، اپل II، اپل III و پس از آن مکینتاش به بازار به آغاز و گسترش نوعی رایانه شخصی کمک فراوانی نمود. معمولاً به تولید سخت‌افزارهای نوین و دارای طراحی صحیح معروف است. از محصولات سخت‌افزاری این شرکت می‌توان آیپد، آی‌مک، مک بوک و آی پاد و آیفون و اپل واچ و اپل تی وی را نام برد. همچنین این شرکت در زمینهٔ تولید نرم‌افزار هم فعالیت دارد. نرم‌افزارهای آی‌تونز، آی‌لایف، آی ورک و سیستم‌عامل مورد استفاده در رایانه‌های این شرکت مک اواس ده نیز نمونه‌هایی از فعالیت نرم‌افزاری این شرکت هستند. مدیریت اجرایی این شرکت برعهده استیو جابز بوده‌است. وی یک ماه قبل از مرگش از ریاست این شرکت کناره‌گیری کرد و به جای آن تیم کوک ریاست این شرکت را بر عهده گرفته‌است. استیو جابز همراه با استیو وزنیاک و رونالد وین این شرکت را بنیان‌گذاری کردند. رونالد وین در کمتر از دو هفته پس از تأسیس شرکت سهام خود را به جابز و وزنیاک واگذار کرد.

منبع