344704
اولین تصویر از آیفون 2019 لو رفت

شرکت اپل هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند آیفون خود را معرفی می کند. برای سال 2019 نیز این برند کوپرتینویی در تلاش بوده تا از نسل جدید آیفون با طراحی متفاوت رونمایی کند. تا به حال شایعات مختلفی پیرامون آیفون های 2019 منتشر شد و براساس آخرین گزارش ها، تصویر نمونه CNC شده آیفون های جدید آشکار شد. در تصویر منتشر شده آیفون جدید از دوربین سه گانه بهره می برد که متفاوت از نسل پیشین است.

اولین تصویر از آیفون 2019 لو رفت

344707

همچنین در بخش صفحه نمایش با طراحی ناچ رو به رو هستیم. جزئیات دقیقی در دست نیست و مشخص نشده آیفون بزودی با چه طرحی معرفی می شود. پیش بینی شده آیفون 2019 با پردازنده A13، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و بیشتر، باتری بیش از 3000 میلی آمپری و سیستم عامل iOS 13 معرفی شوند. به هر حال جزئیات کافی نیست و نمی توان به شایعات بی اساس نیز اشاره کرد. بنابراین باید منتظر ماند تا شرکت موردبحث محصول جدید را معرفی و عرضه سازد. آیفون یک گوشی هوشمند تلفن همراه است که در روز ۲۹ ژوئن ۲۰۰۷  توسط استیو جابز، مدیر عامل وقت شرکت اپل معرفی شد.

آیفون صفحه‌کلید ندارد و فقط از یک کلید home برخوردار است که با فشردن آن کاربر به صفحه اصلی یا خانه منتقل می‌شود. از صفحه حساس لمسی بهره می‌گیرد، که می‌توان با آن تایپ کرد، شماره گرفت و برنامه‌های گوناگون مبتنی بر وب و سیستم‌عامل iOS، را اجرا کرد. آیفون دارای یک صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی است (البته آیفون ۵، دارای صفحه نمایش ۴ اینچی است)، ارتفاع آن ۴٫۵ اینچ، عرض آن ۳٫۴ اینچ و ضخامتش ۰٫۵اینچ است.

سیستم‌عامل این گوشی بر مبنای مک اواس است و iOS نام دارد. آی‌فون از مرورگر وب سافاری – مرورگر اصلی اپل – بهره می‌گیرد.

منبع