samsung galaxy xcover 5 fcc
گوشی هوشمند گلکسی Xcover 5 سامسونگ در راه است

شرکت سامسونگ در برخی بازارها اسمارتفون خاصی عرضه می کند که ممکن است شاهد عرضه چنین دیوایسی در بازارهای دیگر نباشیم. یکی از آنها سری Xcover بوده که اسمارتفون های جان سخت سامسونگ محسوب شده و مناسب افرادی است که در کسب و کار خود از گوشی هوشمند استفاده می کنند.

در حالی که دو سال از عرضه Xcover 4 می گذرد، به تازگی FCC تاییدیه ای را به گوشی هوشمند Xcover 5 داده و این طور پیداست در آینده نزدیک معرفی خواهد شد. اسمارتفونی که با شماره مدل SM-G398FN/DS رویت شده و پیش بینی می شود بزودی رونمایی از آن صورت گیرد.

گوشی هوشمند گلکسی Xcover 5 سامسونگ در راه است

samsung galaxy xcover 5 fcc

گفته شده این دستگاه دارای باتری 10 وات ساعتی و ولتاژ 3.85 ولتی است که باید احتمال داد از باتری 2800 نیرو گیرد. اخیرا نیز گیک بنچ Xcover 5 را با مشخصاتش آشکار کرد. محصولی که با پردازنده اگزینوس 7885، حافظه رم 3 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 9.0 پای از راه می رسد.

سامسونگ، یکی از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای در کره جنوبی و یک شرکت چندملیتی است که از تعداد زیادی شرکت تابعه وزیرمجموعه تشکیل شده‌است. این شرکت‌ها در صنایع مختلف فعالیت می‌کنند. سامسونگ تولیدکننده ۲۰ درصد تولید ناخالص داخلی.

گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ-چول در قالب یک شرکت بازرگانی تأسیس شد. در طول ۳ دهه نخست این گروه در حوزه‌های فناوری هوافضا، نساجی، ارائه خدمات بیمه، مبادلات اوراق بهادار و خرده‌فروشی فعالیت داشته‌است. گروه سامسونگ در اواخر دهه ۱۹۶۰ وارد عرصه الکترونیک و در اواسط دهه ۱۹۷۰ به صنایع کشتی‌سازیوارد شد.

منبع