23423
افشا اطلاعات سخت افزاری راگفون 2 ایسوس

چند روزی به معرفی گوشی هوشمند گیمینگ ایسوس با نام راگ فون 2 باقیمانده است، اما پیش از رونمایی رسمی از آن، برخی از مشخصات فنی این محصول به اینترنت راه پیدا کرده است. براساس تاییدیه کسب شده از TENAA، باید گفت که راگ فون 2 ایسوس از یک تراشه اسنپ راگون 855 کوالکام برای پردازش اطلاعات استفاده می کند. همچنین گفتنی است که این محصول دارای صفحه نمایش 6.59 اینچی از نوع OLED بوده و کیفیت تصویر فول اچ دی پلاس را به کاربران ارائه می کند.

افشا اطلاعات سخت افزاری راگفون 2 ایسوس

23423

اطلاعات موجود نشان می دهد که نسل دوم از راگ فون ایسوس در نسخه های مختلف با حافظه رم 8 گیگابایت و 12 گیگابایت در کنار حافظه های داخلی 128 گیگابایت، 512 گیگابایت و یک ترابایت تولید خواهد شد. رندرهای منتشر شده نشان دهنده این است که نسل دوم از راگ فون نیز دارای طراحی مشابه با نسل پیشین می باشد، البته با این تفاوت که در این گوشی هوشمند سنسور تشخیص اثرانگشت در زیر صفحه نمایش جای داده شده است.

پنل پشتی این دستگاه میزبان یک دوربین اصلی دوگانه می باشد که سنسور اصلی آن دارای رزولوشون 48 مگاپیکسلی است، البته هنوز اطلاعاتی از نوع و وضوح سنسور دوم منتشر نشده است. با این حال کاربران برای ثبت تصاویر و ویدیوهای سلفی نیز می توانند از یک دوربین با کیفیت 24 مگاپیکسل استفاده کنند. انرژی الکتریکی لازم برای کارایی راگ فون 2 توسط یک باتری با ظرفیت 5800 میلی آمپر ساعتی تامین می شود که از فناوری شارژ سریع 30 واتی پیشتیبانی می کند. گفتنی است که این محصول جذاب در نسخه های ذکر شده در چند روز آینده معرفی شده و برای اطلاع قیمت آن باید تا روز رونمایی منتظر بمانیم.

منبع