54535
اطلاعات جدیدی از گوشی هوشمند Mi A3 شیائومی منتشر شد

شیائومی Mi A3 جدیدترین محصول اقتصادی این شرکت چینی می باشد که اخیرا اطلاعات زیادی از آن به راه پیدا کرده است. روز گذشته شاهد این موضوع بودیم که به صورت ناگهانی تمامی مشخصات فنی و رندرهای باکیفیت این محصول توانست که به دست رسانه ها برسد. علاوه بر این تصاویری نیز از سمت افشاگران منتشر که جعبه طراحی شده برای A3 را به خوبی نمایش می داد. اما امروز پوستری در کشور لهستان دیده است که نشان می دهد شیائومی گوشی هوشمند جدید خود را در تاریخ 25 ژوئیه 2019 معرفی خواهد کرد. جالب است بدانید که نسل پیشین این محصول با نام Mi A2 در تاریخ 24 جولای 2018 و در کشور اسپانیا رونمایی شده بود.

اطلاعات لو رفته حکایت از آن دارد که شیائومی Mi A3 دارای یک صفحه نمایش 6 اینچی با تکنولوژی AMOLED است که هنوز وضوع تصویر آن اعلام نشده است. این نمایشگر بر روی سنسور تشخیص اثرانگشت دستگاه قرار گرفته که این موضوع یک امتیاز بسیار مثبت برای یک گوشی هوشمند اقتصادی محسوب می شود. گفتنی است که بر طبق انتظار در بخش بالایی پنل جلویی شاهد حضور یک برش قطره ای هستیم که میزبان دوربین سلفی این دستگاه خواهد بود. درحالی که پیش بینی ها و شنیده ها خبر از آن می دادند که این گوشی به یک پردازنده اسنپ دراگون 730 کوالکام مجهز خواهد شد، اما براساس اطلاعات منتشر شده در روز گذشته این موضوع را بیان می کنند که وظیفه پردازش اطلاعات در این دستگاه برعهده تراشه اسنپ دراگون 655 کوالکام خواهد بود.

اطلاعات جدیدی از گوشی هوشمند Mi A3 شیائومی منتشر شد

54535

گفتنی است که این محصول اقتصادی در دو نسخه با حافظه رم یکسان 4 گیگابایت و فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی و 128 گیگابایتی تولید می شود. البته که شما برای افزایش دادن فضای موردنیاز برای ذخیره کردن فایل ها می توانید از اسلات رم موجود نیز استفاده کنید. گذشته از این موضوع وقتی به پنل پشتی دستگاه نگاه می کنیم با یک دوربین سه گانه اصلی با سنسورهای 48 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی مواجه می شویم که برای یک گوشی هوشمند اقتصادی مزیتی بسیار بزرگ به حساب می آید. علاوه بر این یک دوربین سلفی با سنسور 32 مگاپیکسل در برش قطره ای نمایشگر تعبیه شده است تا کابران بتوانند تصاویر و ویدیوهای سلفی باکیفیتی را به ثبت برسانند.

همچنین اعلام شده است که Mi A3 به صورت پیشفرض به سیستم عامل اندروید وان مجهز گردیده و برای تامین انرژی الکتریکی موردنیاز آن نیز یک باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته شده است. به صورت کلی می توان گفت که با یک گوشی هوشمند اقتصادی ولی با سخت افزاری بسیار مناسب روبرو هستیم که در صورت قیمت گذاری مناسب می تواند امار فروش خیره کننده ای را ثبت کند.