2344 1
گوشی هوشمند جدید بلک بری بزودی معرفی می شود

درحالی که ماه های پیش شاهد ارائه سری اس 10 از سامسونگ بودیم و در ماه های آینده نیز اپل، آیفون های جدید را معرفی خواهد کرد. به این ترتیب توجه زیادی از بازار به این برندهای پر سروصدا منعطف شده و این باعث شده است که شرکت های دیگر با خیالی آسوده بتوانند محصولات جدید خود را توسعه و روانه بازار کنند. جدید اطلاعات منتشر شده خبر از آن می دهد که بلک بری گوشی هوشمند جدید خودش را با اسم رمز Monet توسعه می دهد.

تا به این لحظه هنوز اطلاعات جالبی از این محصول به بیرون درز نکرده و تنها می دانیم که این گوشی جدید دارای شماره مدل BBJ100 بوده و احتمالا در دو نسخه تک سیم کارت و دو سیم کارت تولید خواهد شد. اما با توجه تاریخ معرفی آخرین محصولات بلک بری می توان حدس و گمان هایی را درباره این محصول مطرح کرد. سال گذشته بلک بری دو گوشی Evolve و Evolve X روانه بازار ساخت که دیگر شاهد حضور کیبورد فیزیکی در آن ها نبودیم و همچنین با توجه به سخت افزار استفاده شده، این گوشی ها را می توان در گروه میان رده ها جای داد.

گوشی هوشمند جدید بلک بری بزودی معرفی می شود

2344 1

به همین جهت این احتمال وجود دارد که بلک بری این گوشی جدید را با مجهز کردن به یک پردازنده قدرتمند به عنوان یک پرچمدار به بازار معرفی کند. اما درباره حضور یا عدم حضور کیبورد فیزیکی در تولید جدید بلک بری نمی توان نظری قطعی داد و باید منتظر ارائه اطلاعات جدیدتری بمانیم. ولی وجود این وقفه در معرفی یک گوشی هوشمند قدرتمند از بلک بری، این احتمال وجود دارد که اسم رمز Monet برای پرچمدار جدید این شرکت انتخاب شده باشد. همچنین انتظار می رود که این گوشی هوشمند فارق از نوع کاربری، به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید پای مجهز شود.

جالب است بدانید که بلک بری از زمان واگذار شده به تی سی ال TCL، توانسته است که به اوضاع بهتری نسبت به قبل برسد. این برند کانادایی با معرفی گوشی بلک بری KEYone توانست نگاه های زیادی را جذب خود کند و همچنین با توسعه نسل دوم از آن مسیر خوب خود را ادامه دهد. از طرفی بلک بری در برخی از بازارها همچون آمریکای شمالی به میزان قابل توجهی افزایش فروش گوشی هوشمند را تجربه کرده است.

منبع