ویوو
گوشی جدید کمپانی ویوو باقیمت مناسب رونمایی شد

کمپانی ویوو، به‌عنوان یک شرکت فناوری که درزمینهٔ طراحی، توسعه و تولید گوشی‌های هوشمند و لوازم جانبی فعالیت دارد از جدیدترین گوشی هوشمند خود رونمایی کرده که ویوو Z3x نامیده شده است. این گوشی هوشمند در رده گوشی‌های میان رده قرار دارد اما با توجه به ویژگی‌های خوبی نظیر دوربین دوگانه، نمایشگر وسیع و قیمت مناسب که دارد به نظر می‌رسد پس از عرضه، با استقبال خوبی روبه‌رو شود.

جدیدترین گوشی هوشمند کمپانی ویوو، ویوو Z3x درواقع نسخه جدید گوشی هوشمند Z1 است که ازنظر طراحی ظاهری دارای تفاوت آن‌چنان زیادی با این گوشی هوشمند نیست البته بهبودهای متعددی بر روی این دیوایس اعمال‌شده که می‌توان به استفاده از دوربین سلفی قوی‌تر در آن اشاره کرد. همان‌طور که اشاره کردیم، گوشی هوشمند جدید ویوو از نمایشگر بزرگی برخوردار است که به نظر می‌رسد برای یک گوشی هوشمند میان رده، گزینه ایده آلی خواهد بود. به‌گونه‌ای که نمایشگر این دیوایس 6.26 اینچ از نوع IPS LCD با رزولوشنی برابر با 2280 در 1080 پیکسل است.

محصول اقتصادی ویوو جذاب تر از همیشه

ویوو

عملیات پردازش داده‌ها و اطلاعات در این دیوایس توسط چیپست اسنپدراگون 660 کمپانی کوالکام صورت می‌گیرد که به 4 گیگابایت رم مجهز است. میزان حافظه داخلی که برای ویوو Z3x در نظر گرفته‌شده برابر با 64 گیگابایت است البته امکان استفاده از کارت‌های میکرو اس دی با حداکثر ظرفیت 256 گیگابایتی وجود دارد. سیستم‌عامل بی‌نظیری که در این دیوایس استفاده‌شده، اندروید پای است. این سیستم‌عامل از رابط کاربری FunTouch OS 9.0 برخوردار بوده که دارای ویژگی‌های Game Turbo و System Turbo است. درواقع ویژگی‌های مذکور مختص گیمرها هستند که به بهبود تجربه کاربری آن‌ها در حین تجربه بازی‌های مختلف کمک چشم‌گیری خواهند کرد. دوربین دوگانه‌ای که در ویوو Z3x تعبیه‌شده، مبتنی بر هوش مصنوعی است که از حس‌گر ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و حس‌گر ثانویه ۲ مگاپیکسلی با اپرچر f/2.4 تشکیل‌شده و همچنین از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی باقابلیت تشخیص منظره برخوردار است.

از سایر ویژگی‌ها و قابلیت‌های این دیوایس می‌توان به حس‌گر اثرانگشت فیزیکی در پنل عقب، دستیار صورتی Jovi AI، جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری و باتری ۳۲۶۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. اگر شما هم با خواندن این ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که گوشی هوشمند ویوو Z3x دارد به خریداری آن علاقه‌مند شده‌اید می‌توانید این دیوایس را در رنگ‌های قرمز، بنفش و یا مشکی که پیش‌فروش آن آغازشده باقیمت 180 دلار خریداری کنید.

منبع