گلکسی نوت 10
گلکسی نوت 10 سامسونگ در چهار مدل معرفی می شود

شرکت سامسونگ یکی از برندهای بزرگ صنعت تلفن هوشمند شناخته می شود. کمپانی که هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند پرچمدار و میان رده خود را معرفی می کند. به تازگی شایعاتی منتشر شده که نشان می دهند این شرکت کره ای در نظر دارد سال جاری 4 مدل گلکسی نوت 10 معرفی کند.

برخلاف سال های گذشته، سامسونگ برای سال 2019 و معرفی گلکسی نوت 10 برنامه خاصی در سر دارد. همانطور که سال جاری چهار مدل گلکسی اس 10 به مناسبت 10 سالگی این سری معرفی شده، عجیب نیست گلکسی نوت 10 نیز در چند مدل معرفی و عرضه شوند. پیش بینی می شود در آگوست سال جاری سری گلکسی نوت 10 به عنوان فبلت رده بالا سامسونگ معرفی شوند. ظاهرا این شرکت می خواهد علاوه بر نسخه استاندارد یک مدل کوچکتر را به خانواده گلکسی نوت 10 اضافه کند. همچنین یک مدل 5G مشابه گلکسی اس 10 هم در خانواده گلکسی نوت 10 مشاهده خواهد شد.

گلکسی نوت 10 در چهار مدل مختلف

مدل استاندارد دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی است و این یعنی 3 اینچ بزرگتر از گلکسی نوت 9 با نمایشگر 6.4 اینچی خواهد بود. شایعات همچنین به حذف تمامی کلیدهای فیزیکی در گلکسی نوت 10 اشاره می کنند و با این حساب تلفن هوشمند خاصی توسط سامسونگ در تابستان 2019 معرفی می شود.

در بخش سخت افزاری باید به پردازنده هشت هسته ای 7 نانومتری اسنپدراگون 855 کوالکام یا سری اگزینوس 9 سامسونگ اشاره کرد. انتظار داریم این فبلت در زیر نمایشگر سنسور اثرانگشتی داشته باشد و اطلاعات کافی در دست نیست. اخیرا تصاویر رندر شده فرضی از گلکسی نوت 10 منتشر شد که آن را با دوربین چهارگانه در عقب، سنسور اثرانگشت در زیر نمایشگر و نمایشگر کاملا کم حاشیه و  چندی دیگر نشان می داد. به هر حال سامسونگ به تایید یا تکذیب اخبار نپرداخته و ممکن است با اشتباهی مواجه شده باشیم.

به هر حال تا ماه آگوست باید منتظر اخبار بیشتری ماند.

منبع