Galaxy S10 Plus Olympic Edition 2
گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ نسخه المپیک در راه است

به گزارش اپراتور ژاپنی  NTT Docomo، شرکت سامسونگ در حال توسعه نسخه المپیک ادیشن پرچمدار اخیر خود گلکسی اس 10 پلاس است. این اسمارتفون مشخصات بزرگی داشته و در نسخه المپیک با تم این رویداد همراست.

المپیک 2020 توکیو از 24 جولای تا 9 آگوست سال جاری برگزار می شود. در نهایت طی مسابقات به بازیکنان جوایزی اهدا خواهد شد که یکی از آنها نسخه ویژه المپیک گلکسی اس 10 پلاس پرچمدار سال 2019 است.

گلکسی اس 10 پلاس نسخه المپیک در راه است

Galaxy S10 Plus Olympic Edition 2

اپراتور NTT پیش فروش این اسمارتفون را آغاز کرده و با قیمت 1000 دلار به فروش می رسد. گلکسی اس 10 پلاس دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی 3040*1440پیکسلی سوپرامولد، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 855، باتری 4100 میلی آمپری، سیستم عامل اندروید 9.0 پای و حافظه داخلی 128 گیگابایتی در کنار حافظه رم 8 گیگابایتی است.

سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای در کره جنوبی و یک شرکت چندملیتی است که از تعداد زیادی شرکت تابعه وزیرمجموعه تشکیل شده‌است. این شرکت‌ها در صنایع مختلف فعالیت می‌کنند. سامسونگ تولیدکننده ۲۰ درصد تولید ناخالص داخلی.

گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ-چول در قالب یک شرکت بازرگانی تأسیس شد. در طول ۳ دهه نخست این گروه در حوزه‌های فناوری هوافضا، نساجی، ارائه خدمات بیمه، مبادلات اوراق بهادار و خرده‌فروشی فعالیت داشته‌است. گروه سامسونگ در اواخر دهه ۱۹۶۰ وارد عرصه الکترونیک و در اواسط دهه ۱۹۷۰ به صنایع کشتی‌سازیوارد شد.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت سامسونگ باید مراجعه کرد. بعد از پایان رقابت های المپیک 2016، نسخه های مربوطه در وب سایت Best Buy قرار گرفت و به همین ترتیب، می توان انتظار داشت که محصول جدید سامسونگ نیز پس از رسیدن به دست خریداران، در وبسایت های مختلف برای فروش قرار گیرند.

منبع