Google Pixel 3 Review 033
پیکسل های آینده گوگل متفاوت هستند

بر اساس شایعاتی که به‌تازگی منتشرشده کمپانی گوگل برای اینکه بتواند پیکسل‌های آینده خود را توسعه دهد، سه تیم طراحی متفاوت استخدام کرده است. اگر این شایعه صحت داشته باشد به‌نظر می‌رسد که کمپانی گوگل برای پیشگیری از نهایی‌شدن طراحی‌های نه‌چندان جالب در زمینه پیکسل‌های آینده خود، تیم‌های طراحی را استخدام کرده است.

پیکسل آینده گوگل یک محصولی متفاوت

Google Pixel 3 Review 033

همانطور که می‌دانید پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال گوگل خیلی مورد استقبال کاربران قرار نگرفتند چراکه پیکسل 3 از حاشیه‌های ضخیمی در پنل نمایشگر خود برخوردار بود و همین موجب شده بود تا ظاهر خیلی زیبایی نداشته باشد. پیکسل 3 ایکس ال نیز به‌جای اینکه از یک حاشیه نواری برخوردار باشد از یک ناچ بزرگ در بالای نمایشگر خود برخوردار بود که همین نوع طراحی موجب شد تا انتقادات زیادی از آن صورت بگیرد.

همین عوامل موجب شد تا این دو گوشی هوشمند با استقبال خوبی روبه‌رو نشوند و فروش بالایی هم نداشته باشند. از این‌رو شایعاتی مطرح شده که نشان می‌دهد کمپانی گوگل برای اینکه از چنین آسیب‌های احتمالی در آینده نیز جلوگیری کند سه تیم طراحی جدید را استخدام کرده است. اگر این شایعات صحت داشته باشد کمپانی گوگل مجددا با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم نخواهند کرد.

منبع