huawei cloud database
پايگاه داده اي هوآوی، قدرتمندتر از مايكروسافت

 اينكه پايگاه داده اي شركت هوآوی به رقابت با شرك هاي مايكروسافت و IBM طراحي و تاسيس شده است. در پايگاه داده اي هوآوی از هوش مصنوعي استفاده شده است. شركت هوآوی تصميم گرفته كه پايگاه داده اي خود را كه براساس هوش مصنوعي طراحي شده رونمايي كند. هدف نهايي huawie اين است كه با شركت هاي مطرحي مانند IBM ، مايكروسافت و  Oracle به رقابت برخيزد.

بزودي هوش مصنوعي در بسياري از اركان زندگي مانند زندگي ، كار و تحصيل و حتي تفريح خودنمايي خواهد كرد. شايد در آينده نزديك ديگر اپراتورهاي انساني، كارها را انجام ندهند و كل سياره زمين بدست روبات هاي هوشمند اداره و مديريت شود. نوآوري و خلاقيت باعث متمايز شدن شركت هوآوی نسبت به بقيه شركت ها شده است. هوش مصنوعي براي اولين بار در پايگاه داده اي huawie به كار گرفته شده است. بدين ترتيب كاربران مي توانند با استفاده از هوش مصنوعي داده ها و اطلاعات خود را مديريت كنند.

پايگاه داده اي هوآوی، قدرتمندتر از مايكروسافت

huawei cloud database

در پايگاه داده اي شركت هوآوی از پلتفرم هاي X86 و پروسسورهاي ARM استفاده شده و يادگيري ماشيني و هوش مصنوعي نيز اين پايگاه داده اي را تكميل تر مي كند و در نهايت با NPU و  GPU سخت ترين پردازش ها به انجام مي رسد تا داده هاي كاربران ارسال و دريافت شود.

شركت huawie براساس اين پايگاه داده اي خود براي شركت هايي مانند IBM ، مايكروسافت و اوراكل كه سرويس هاي سنتي ديتابيس را عرضه مي كند و هم براي شركت هايي مانند AWS و گوگل كه سرويس هاي مبتني بر كلادينگ، به رقيب جدي تبديل مي شود كه در آسياي دور اينك خدمات خود را عرضه مي كند.

شركت هواوي در برنامه هاي خود، تكنولوژي كلادينگ را در كنفرانس در پكن چين معرفي خواهد كرد. يكي از مديران ارشد شركت هواوي با نشريه The Information مصاحبه كرده و اعلام كرده كه از آن جايي كه در كشور چين كاربران زيادي وجود دارد بنابراين تكنولوژي كلادينگ در كشور چين رونمايي خواهد شد.

منبع