P30 Lite Essential Slim Clear Soft TPU Case Blue
اولین تصویر آنر 9X پیش از رونمایی آشکار شد

تقریبا یک هفته تا تاریخ اعلام شده برای معرفی آنر 9X زمان باقیمانده است؛ اما روز گذشته تصویری از این محصول در اختیار رسانه قرار گرفته است که به وضوح از پنل پشتیبانی دستگاه روایت می کند. براساس این تصویر که در فضای مجازی قرار گرفته می توانیم بگوییم که آنر 9 ایکس از دوربین سه گانه اصلی با چینش عمودی بهره متد می باشد که به احتمال زیاد از سنسور زیر نمایشگر نیز استفاده خواهد کرد.

البته پیش از این موضوع، آنر 9X در بنچمارک TENAA نیز رویت شده و مشخصات فنی آن به صورت کامل به دست رسانه ها رسیده بود. گفتنی است که این دستگاه با شماره مدل های HLK-AL00 و HLK-TL00 در بنچمارک تنا به ثبت رسیده و به نظر می رسد که در بالاترین نسخه از خود دارای 8 گیگابایت رم اجرایی بوده و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی را نیز در خود جای داده باشد. البته که کاربران برای داشتن فضای ذخیره سازی بیشتر به منظور استفاده کردن از انبوهی از فایل ها و اپلیکیشن ها می توانند که از درگاه کارت حافظه خارجی موجود استفاده کرده و تا 512 گیگابایت بر فضای در اختیار خود اضافه کنند.

اولین تصویر آنر 9X پیش از رونمایی آشکار شد

Honor 9X shines in first official teaser, specs sheet leaks too

نکته ای جالب با مقایسه تصویر پنل پشتی و مشخصات ثبت شده در تنا بدست آمده است. همانطور که می دانید که مشخصات فنی ثبت شده در بنجمارت نام برده شده حکایت از آن داشت که آنر در جدیدترین محصول خود از سیستم دوربین دوگانه اصلی استفاده کرده است، اما تصویر رسمی منتشر شده دارای یک دوربین سه گانه اصلی می شود. به این ترتیب می توان گفت که آنر 9X در دو نسخه استاندارد و پرو طراحی و توسعه یافته است که از تفاوت های میان آن ها تعداد سنسورهای دوربین می باشد. نسخه استاندارد از این محصول از سنسورهای 48 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی استفاده کرده است، اما باید منتظر مانده و ببنیم سنسور سوم استفاده شده در نسخه پرو از چه نوعی است.

علاوه بر این ها می دانیم که 9X از یک باتری با ظرفیت 3900 میلی امپر ساعتی برای تامین انرژی الکتریکی دستگاه استفاده کرده و هر دو نسخه از آن به صورت پیشفرض به اندروید پای 9.0 و رابط کاربری EMUI 9.0 مجهز شده و به بازار عرضه خواهد شد. گفتنی است که نسخه استاندارد این گوشی هوشمند دارای ابعادی 8.8 × 77.2 × 163.1 میلی متر بوده و 206 گرم سنگینی دارد. به طبع باتوجه به استفاده کردن از نمایشگری بزرگ تر در نسخه پرو، وزن این نسخه بیش تر از این نیز خواهد بود. پیش بینی ها حکایت از آن دارد که آنر محصول جدیدش را در تاریخ 23 ژوئیه معرفی نماید.

آنر یک زیربرند است که متعلق به شرکت خدمات ارتباطی و ارتباطات مخابراتی هوآوی می‌باشد. این برند در حال حاضر در زمینه‌های تلفن همراه هوشمند و تبلت و فناوری‌های پوششی فعالیت می‌کند.

منبع