honor
آنر 5جی در آینده نزدیک معرفی خواهد شد

آنر یکی از زیربرند های شرکت هواوی می باشد که با طراحی محصولات جذاب با امکانات جذاب توانسته است که طرفداران خاص خود را پیدا کند. خبرهای رسیده از این شرکت حکایت از آن دارد که این آنر در نظر دارد که اولین گوشی هوشمند مجهز شده به نسل پنجم ارتباطات را روانه بازار کند. به این ترتیب این شرکت نیز پس از هواوی ، سامسونگ، Vivo، اوپو و لنوو به صورت رسمی به گروه تولیدکنندگان گوشی های هوشمند پشتیبانی کننده از 5G پیوست.

آنر 5جی در آینده نزدیک معرفی خواهد شد

نسل پنجم ارتباطات این روزها یکی از بخش های تازه از بازار محسوب می شود که شرکت های مختلف زیرساختی و غیره در تلاش هستند که بتوانند با اشتراتژی های قدرتمند سهم بیشتری از آن را بدست آورده و به طبع سود بیشتری در کسب کنند. توسعه زیرساختی و تولید دیوایس های پشتیبانی کننده از آن به صورت موازی در حال پیشرفت بوده و شرکت های مختلف تولیدکننده گوشی های هوشمند نیز یک به یک در حال ورود به این بازار هستند. به دنبال این موضوع نیز براساس اطلاعات رسمی گوشی 5G شرکت آنر در پاییز سال 2019 میلادی از راه خواهد رسید.

ژائو مینگ، مدیرعامل آنر اعلام کرده است که اگر چه هنوز توسعه نسل پنجم ارتباطات در چین به نسبت سایر کشورهای پیشرو با کندی روبرو است، ولی نیاز کاربران باعث شده است که این شرکت به فکر تولید گوشی هوشمند پشتیبانی کننده از 5G بیوفتند. آقای مینگ به صورت خاص به کاربران کشورهای کره جنوبی و انگلستان اشاره کرده است. البته بنا بر آنچه که مدیرعامل شرکت گفته است، این گوشی هوشند قسمت پایینی نداشته و در صورتی که محصولی ارزان قیمت باشد نمی تواند که به مشخصات فنی درخور توجهی مجهز شود. چرا که آنر در نظر ندارد که اولین محصول خود را با سخت افزار ضعیفی راهی بازار کند که طبیعتا به کاهش عملکرد آن منجر خواهد شد.

منبع