موتورولا
موتورولا و ساخت گوشی هوشمند تاشو

به‌تازگی تصاویری از گوشی هوشمند جدید کمپانی موتورولا منتشرشده که نشان می‌دهد این کمپانی در حال طراحی و توسعه یک گوشی هوشمند تاشو است که به‌صورت عمودی تا می‌شود. درواقع طرح و ایده کمپانی موتورولا در توسعه این گوشی هوشمند واقعا منحصربه‌فرد است چراکه گوشی‌های هوشمندی که دو کمپانی سامسونگ و هواوی طراحی کرده‌اند به‌صورت افقی تا می‌شوند اما گوشی هوشمند موتورولا قرار است به‌صورت عمودی تا شود.

موتورولا

از این‌رو است که در آینده شاهد یک گوشی هوشمند تاشو فوق‌العاده منحصربه‌فرد از سوی کمپانی موتورولا هستیم. این کمپانی اعلام کرده است که گوشی تاشوی جدیدش را هم‌زمان با عرضه گوشی‌های تاشوی رقبایش یعنی کمپانی‌های سامسونگ و هواوی عرضه خواهد کرد. البته در حال حاضر با مشکلاتی که در نمایشگر و لولای گلکسی فولد سامسونگ ایجاد شده مشخص نیست گوشی تاشو این کمپانی دقیقا در چه تاریخی عرضه شود از این‌رو در حال حاضر کمپانی موتورولا خیالش از جانب کمپانی سامسونگ راحت است. اما کمپانی هواوی اعلام کرده که سر موعد مقرری که قبلا گفته بوده بدون هیچ تاخیری گوشی هوشمند تاشو خود را عرضه خواهد کرد.

محصول جدید موتورولا متفاوت تر از همیشه

روزنامه وال‌ استریت پیش‌بینی کرده است که گوشی هوشمند جدید موتورولا با قیمت 1500 دلار روانه بازار شود. امیدواریم هرچه سریع‌تر شاهد رونمایی از این گوشی هوشمند تاشو باشیم. جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا شرکت موتورولا اطلاعات بیشتری دردسترس قرار دهد.

منبع