0078
رونمایی موتورولا از گوشی هوشمند Moto Z4

شرکت موتورولا از جدیدترین محصول خود در زمینه گوشی های هوشمند پرده برداری کرد و به این ترتیب  موتو z4 با داشتن دوربین 48 مگاپیکسلی و پردازنده اسنپ دراگون 675 کوالکام به زودی در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت. به این ترتیب زد 4، اولین عضو از خانواده زد شرکت موتورولا می باشد که نسخه 2019 آن به فعالین بازار معرفی شد و همانطور که می دانید این گوشی هوشمند در رده تلفن همراه های میان رده قرار می گیرد که از موتو ماد نیز پشتیبانی می کند.

Motorola Z4 دارای یک صفحه نمایش 6.4 اینچی با تکنولوژی OLED می باشد که وضوح تصویری برابر فول اچ دی پلاس را از خودش ارائه می کند. موتورولا برای استفاده کردن حداکثری از پنل جلویی به عنوان نمایشگر، دوربین 25 مگاپیکسلی را درون یک برش قطره ای قرار داده است. این دوربین دارای دریچه دیافراگم f2.0 بوده و می تواند تصاویر و ویدیوهای باکیفیتی را به ثبت برساند. با دور زدن گوشی و رسیدن به پنل پشتی خواهیم دید که یک دوربین تکی با رزولوشن 48 مگاپیکسلی برای قسمت دوربین اصلی دستگاه در نظر گرفته شده است که این سنسور دارای دریچه دیافراگم f/1.7 بوده و از لرزشگیر اپتیکال بهره می برد. همچنین شایان به ذکر است که این دوربین 48 مگاپیکسلی با پشتیبانی کردن از قابلیت Quad Bayer توانایی این را دارد که تصویر نهایی را با رزولوشن 12 مگاپیکسل در اختیار کاربر قرار دهد.

رونمایی موتورولا از گوشی هوشمند Moto Z4

0078

موتورولا برای تامین قدرت پردازشی این گوشی هوشمند از یک تراشه اسنپ دراگون 675 شرکت کوالکام استفاده کرده است که توسط یک حافظه رم 4 گیگابایتی همراهی می شود. کاربران برای ذخیره سازی فایل ها، می توانند از یک فضای 128 گیگابایتی استفاده کنند که با توجه به میان رده بودن گوشی بسیار مناسب به نظر می آید. این بند آمریکایی به منظور تامین کردن انرژی لازم z4 از یک باتری با ظرفیت 3600 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است که توانایی پشتیبانی کردن از تکنولوژی شارژ سریع 15 واتی TurboPower را نیز دارد.

موتورولا زد 4 نسخه 2019 به صورت پیشفرض با سیستم عامل اندروید نسخه پای روانه بازار شده و بسیار به اندروید خام ارائه شده توسط گوگل شباهت داشته که البته دارای بهبودهایی جزئی است. از طرفی همانظور که گفته شد، این محصول از موتو مادها پشتیبانی کرده که البته شما برای خرید آن ها باید مبالغ جداگانه را پرداخت کنید. همچنین لازم به ذکر است که جک 3.5 میلی متری هدفون، تراشه NFC و پشتیبانی از استاندارد P2i از دیگر ویژگی هایی است که زد 4 نسخه 2019 در خود جای داده است. قیمت این اسمارتفون به 499 دلار می رسد  و یک میان رده گران قیمت است.

منبع