gsmarena 001
موتورولا وان اکشن در رنگ آبی به نمایش گذاشته شد

وان اکشن گوشی جدید شرکت موتورولا می باشد که روز گذشته تصاویر تازه ای از آن در اختیار رسانه ها قرار گرفت. در این تصاویر جدید این محصول در رنگ آبی طراحی شده است. این درحالی می باشد که هفته گذشته نیز تصاویری از این گوشی هوشمند با رنگ سفید توسط رسانه ها منتشر گردید. اکنون موتورولا وان اکشن با رنگ آبی گرادیانی را به کاربران نمایش داده است.

موتورولا وان اکشن به یک سیستم دوربین سه گانه مجهز گردیده است که براساس اطلاعات ارائه شده توسط منابع مختلف سنسور اصلی به صورت 12.6 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. در کنار این دوربین از یک لنز Action Cam استفاده شده که دارای زاویه دید 117 درجه بوده و سنسور سوم نیز برطبق انتظار وظیفه تشخیص عمق را دارد. موتورولا اعلام کرده است که وان اکشن در سه نسخه مختلف ساخته می شود که کاربران بنابر نیاز خود می توانند هر یک را سفارش دهند.

موتورولا وان اکشن در رنگ آبی به نمایش گذاشته شد

gsmarena 001

 

گفتنی است که نسخه اول از One Action دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است، کاربران در صورت نیاز به فضای بیشتر می توانند از مدل مجهز شده به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کنند. اما در صورتی که مدل های معرفی شده پاسخگوی نیازهای شما نباشد، مدل سومی نیز با 4 گیگابایت و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی در دسترس خواهد بود که می تواند توسط آن ها سفارش داده شود.

در تصاویری که تا به امروز در اختیار رسانه ها قرار گرفته است، به خوبی می توان متوجه شد که موتورلا در این گوشی نیز از جک 3.5 میلی متری خروجی صدا استفاده کرده است. البته این جک همانند آنچه که در موتورولا وان ویژن دیده بودیم در قسمت بالایی دستگاه تعبیه گردیده و به نوعی می توان گفت که وان اکشن، نسخه ای ضعیف و ارزان تر از موتورولا وان ویژن محسوب می شود. در این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش 6.3 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی استفاده شده که دارای حفره درون نمایشگر برای حضور دوربین سلفی 12.6 مگاپیکسلی نیز می باشد.

منبع