52355
رونمایی اوپو از گوشی هوشمند A9x

شرکت اوپو یکی از برندهای مطرح چینی به تازگی اسمارتفون جدید A9x را معرفی کرد. یک میان رده خوش استایل که طراحی برجسته برای آن در نظر گرفته شده و مدلی معمولی نیست. این دیوایس به نمایشگر قطره ای مجهز است و دوربین اصلی دوگانه برای آن در نظر گرفته شد.

این اسمارتفون اخیرا معرفی شده و مشخصه های بارزی هم برای آن فراهم آمده است. این گوشی هوشمند به مشخصاتی از قبیل صفحه نمایش 6.53 اینچی full HD+ ال سی دی با رزولوشن 2340*1080 پیکسلی با نسبت صفحه نمایش به بدنه 90 درصدی، پردازنده هشت هسته ای هلیو پی 70، حافظه رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی با اسلات کارت میکرو اس دی جهت ارتقا تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی دوگانه 16 و 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و برخی دیگر اشاره کرد.

رونمایی اوپو از گوشی هوشمند A9x

گذشته از آن با سیستم عامل اندروید 9.0 پای و رابط کاربری ColorOS 6.0 هم همراست. شایان ذکر بوده در سایر مشخصات باید به فناوری شارژ سریع 20 واتی، باتری 4020 میلی آمپری، پشتیبانی از دو سیم کارت، شبکه 4G، بلوتوث 4.2، وای فای 802.11ac، جی پی اس و چندی دیگر پرداخت. این محصول جدید شرکت اوپو با قیمت کمتر از 250 دلار راهی بازار چین خواهد شد.

اوپو تولیدکننده وسایل الکترونیکی بر اساس Dongguan در گوانگدونگ چین می‌باشد. محصولات عمده خط تولید این شرکت عبارتند از: ام پی ۳ پلیر، مدیا پلیرهای قابل حمل، ال‌سی‌دی تلویزیون‌ها، کتاب خوان‌های الکترونیکی، پخش‌کننده دی‌وی‌دی و اسمارت فون‌ها. این شرکت در ۲۰۰۴ تأسیس شد. این شرکت در نقاط زیادی از جهان با نام برند اوپو شناخته می‌شود.

منبع