Huawei P20 Lite 2019
درز تصویر گوشی هوشمند P20 Lite 2019 هوآوی

به تازگی برخی تصاویر جدید از گوشی هوشمند P20 Lite 2019 هوآوی منتشر شده که آن را با صفحه نمایش حفره دار نشان می دهد. اسمارتفونی که به دوربین چهارگانه نیز مجهز است و گویی باید آن را نمونه کوچک شده پی 30 پرچمدار قلمداد کرد.

از مشخصات سخت افزاری این گوشی هوشمند نیز باید به صفحه نمایش 5.84 اینچی LCD با وضوح FHD+، پردازنده هشت هسته ای کیرین 710، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 تا 128 گیگابایتی، قابلیت ارتقا حافظه داخلی و برخی دیگر اشاره کرد.

 

درز تصویر گوشی هوشمند P20 Lite 2019 هوآوی

Huawei P20 Lite 2019

گذشته از آن چهار دوربین اصلی و دوربین سلفی حفره ای هم برای این اسمارتفون در نظر گرفته شده که آن را باید گزینه برجسته ای دانست. گوشی هوشمند جدید P20 لایت 2019 هوآوی در گزینه رنگی مشکی، قرمز و آبی با قیمت 280 یورو به فروش می رسد. جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر مانده تا هوآوی در آینده نزدیک به رونمایی این محصول جدید بپردازد.

هوآوی شرکت چند ملیتی در زمینه شبکه‌های کامپیوتری و ارتباطات است. دفتر اصلی این شرکت در شهر شنژن چینقرار دارد. هوآوِی بزرگ‌ترین شرکت ارائه‌کننده سرویس‌های ارتباطی پس از پیشی گرفتن از اریکسون در سال ۲۰۱۲ در جهان است.هوآوِی بیش از ۱۸۰٬۰۰۰ کارمند در سراسر دنیا دارد که حدود ۴۶٪ درصد در بخش تحقیق و توسعه فعالیت می‌کنند. این شرکت حدود ۲۰ مؤسسه تحقیق و توسعه در کشورهای چین، ایالات متحده، آلمان، سوئد، هند، روسیه و ترکیه دارد و در سال ۲۰۱۱ در حدود ۳٫۷۴ میلیارد دلار در تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری کرد.و در سال ۲۰۱۸ اولین گوشی ۳ دوربین جهان را به نام p20pro به بازار جهانی عرضه کرد.

منبع