gsmarena 003 3
درز تصویر جدید از Pixel 3a گوگل

درز تصویر جدید از Pixel 3a گوگل

شرکت گوگل هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را در قالب پرچمدار معرفی می کند. اما سال 2019 را باید متفاوت از سال های قبل این شرکت دانست. زیرا به نظر می رسد این کمپانی به دنبال معرفی نسخه های اقتصادی از سری Pixel 3 است.

به تازگی تصویر رندر شده از Pixel 3a و نسخه ایکس ال آن منتشر شده که نشان از افزوده شدن کلید زرد رنگ گوگل اسیستنت می دهد. این شرکت در نظر دارد Pixel 3a و 3a XL را با پردازنده اسنپدراگون 700 یا 600، حافظه رم 4 یا 6 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 9.0 پای و دوربین اصلی تک لنز عرضه دارد.

gsmarena 003 3

هدف گوگل از عرضه چنین مدلی رسین به اهداف پیشین است و آن ارائه مدل هایی اقتصادی جهت تجربه کاربری بهتر و عملکرد قابل قبول تر. جزئیات بیشتری در تصویر پیدا نیست و شباهت نزدیکی به سری پیکسل دارد.

این گوشی های هوشمند در دو رنگ مشکی و سفید مانند نسخه های اصلی خود به بازار عرضه می شوند؛ با این حال به نظر می رسد گوگل آن ها را با رنگ Iris نیز در اختیار خریداران قرار می دهد. انتظار می رود این نمونه دارای رنگی شبیه به بنفش باشد.

بر اساس شایعات و افشاگری های گذشته، گوگل پیکسل 3a به صفحه نمایش 5.6 اینچی و برادر بزرگتر آن به نمایشگر 6 اینچی مجهز می شود. قدرت این محصولات را پردازنده اسنپدراگون 670 و یا اسنپدراگون 710 تامین می کند.

منبع