redmi k20 blue color
درز تصویر جدید از گوشی هوشمند ردمی کی 20 شیائومی

شرکت شیائومی هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی می کند. برای سال 2019 تصمیم دارد به معرفی یک مدل برجسته بپردازد که باید آن را یک نمونه قابل توجه دانست. این اسمارتفون ردمی کی 20 نام داشته و مشخصات قابلی برای آن در نظر گرفته شده است.

در هر حالی که مدت زمان کوتاهی تا معرفی این دیوایس باقی مانده به تازگی تصویر جدیدی مربوط به گوشی هوشمند شرکت شیائومی منتشر شد. در این تصویر که بنر اسمارتفون پیداست، ردمی کی 20 با گزینه رنگی جذاب و دوربین سلفی کشویی قابل مشاهده است.

درز تصویر جدید از گوشی هوشمند ردمی کی 20 شیائومی

gsmarena 001 26

این اسمارتفون به پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 710، حافظه رم 4 یا 6 گیگابایتی، باتری 4000 میلی آمپری، سیستم عامل اندروید 9.0 پای، دوربین عقب 48 مگاپیکسلی و فناوری شارژ سریع اشاره کرد. پیشتر قیمت این گوشی هوشمند نیز اشکار شد و در آن قیمت پایه ردمی کی 20 تنها 377 دلار است.

شیائومی یک شرکت الکترونیک متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشی‌های هوشمند، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. از ابتدای انتشار اولین گوشی‌های هوشمند در ماه اوت ۲۰۱۱، Xiaomi سهم بزرگی از بازار را در چین به دست آورد و آن را به طیف وسیع تری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد. بنیانگذار و مدیر عاملشرکت لی جون، بیست و سومین مرد ثروتمند چین بر طبق اعلام مجله فوربس است. این شرکت تاکنون بیش از ۳۰۰۰ کارمند، به‌طور عمده در چین، مالزی، سنگاپور، استخدام کرده و در حال گسترش به کشورهای دیگر مانند هند و اندونزی است.

منبع