334535
بازگشت مبلغ خرید گلکسی فولد به خریداران توسط سامسونگ

اپراتور آمريكايي روز چهارشنبه براي مشترياني كه گوشي سامسونگ  گلکسی فولد را خريداري كرده بودند، نامه اي ارسال كرد و به آن ها اعلام كرد كه نه تنها مبلغ پرداختي را به آنها برمي گرداند بلكه يك كارت هديه صد دلاري بابت تاخير به آن ها تقديم خواهد كرد.

شركت سامسونگ ماه فوريه گذشته، گوشي گلكسي فولد را ارائه كرد و بابت آزمايش آن را به تسترها و خبرنگاران فرستاد و برخي دستگاه ها ترك برداشته و شكسته شدند و به همين دليل شركت سامسونگ عرضه گوشي تاشو را به تاخير انداخت و مشخص نيست كه اين گوشي 2000 دلاري چه زماني در اختيار علاقمندان به اين گوشي ها قرار خواهد گرفت.

بازگشت مبلغ خرید گلکسی فولد به خریداران توسط سامسونگ

334535

نامه شركت AT&T به مشتريان خود بدين قرار است:

متاسفانه  شركت سامسونگ گوشي گلكسي فولد را با تاخير عرضه خواهد كرد و بنابراين ما نمي توانيم گوشي را به شما عرضه كنيم، بنابراين پيش سفارش شما را لغو مي كنيم.

وب سايت باي نيز كليه سفارش ها را لغو كرد و يك كارت هديه صد دلاري را به مشتريان خود تقديم كرد. گوشي گلكسي فولد لازم است كه بهبود داده شود و متخصصان سامسونگ براي ايجاد بهترين تجربه ممكن خريداران همه تلاش خود را به كار خواهند گرفت.

ابعاد گوشي در حالت تاشو 4.6 اينچ بوده كه بعد از بازشدن به اندازه 7.3 اينچ مي رسد. لولاي گوشي مشكل دارد و حتي در برخي موارد، صفحه نمايش گوشي شكسته شده و پوشش محافظ گوشي هم از آن جدا شده است.