asus zenfone 6 update
ایسوس ذنفون 6 را بروزرسانی کرد

شرکت ایسوس گوشی هوشمند ذنفون 6 را در ماه های اخیر معرفی کرد. اسمارتفونی پرچمدار با مکانیزم جالب دوربین که باید آن را یکی از بهترین اسمارتفون های تایوانی ها دانست. به تازگی شرکت ایسوس بروزرسان جدیدی را برای ذنفون 6 منتشر کرد.

نرم افزار دوربين بروزررساني شده و و قابليت ها و امكانات جديدي به گوشي اضافه شده است. بدين ترتيب قابليت اولترا وايد (13 مگاپيكسل) به دوربين اضافه شده است و كيفيت تصاوير و ويديوها نيز بهتر خواهد شد. از آن جايي كه كيفيت دوربين بهتر مي شود كاربر مي تواند تصاوير و ويديوهاي باكيفيتي را تهيه كند. كاربر همچنين مي تواند تصاوير يادگاري و سلفي خيلي خوبي را تهيه كند. اضافه شدن ساير امكانات و قابليت ها باعث خواهد شد تا كاربري دوربين نسبت به گذشته بيشتر شده و امكانات بيشتري به گوشي اضافه شده است. اضافه شدن امكانات به گوشي باعث افزايش كارايي گوشي خواهد شد.

جديدترين بروز رساني در ایسوس ذنفون 6

asus zenfone 6 update

  • نمايش شرايط آب و هوايي در صفحه نمايش قفل شده
  • بهينه سازي بخش تنظيمات گوشي و دسترسي سريع تر
  • افزايش پايداري سيستم
  • بهينه سازي انيميشن هاي مربوط به كاربر
  • بهتر شدن كيفيت صداي هدفون

البته شركت Asus اين بروز رساني را به تازگي عرضه كرده و كاربران طي هفته ها و ماه هاي بعد آن را دريافت خواهند كرد. حتي در صورتي كه نمي خواهيد اين بروزرساني را دريافت كنيد ولي توانيد شرايط قبلي گوشي خود را حفظ كنيد.

با اين بروزرساني ها كيفيت صداي و دوربين گوشي بهتر خواهد شد. گوشي ذنفون 6 ماه گذشته معرفي شد و كيفيت صفحه نمايش فول اچ دي است. اندازه صفحه نمايش اين گوشي 6.4 اينچ و به فناوري IPS LCD  مهجز است. گلس گوشي گوريلا گلس 6 است. بروزرساني موجب خواهد شد تا گوشي بهتر كار كند.

منبع