23424424
اشاره لنوو به گوشی هوشمند Z6 Pro Ferrari Edition

شرکت لنوو پیشتر پرچمدار جدید خود را به نام Z6 معرفی کرد. این گوشی هوشمند یک مدل رده بالا و پریمیومی بوده که مشخصات قابل توجهی برای آن در نظر گرفته شد. این دیوایس لنوو به پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون 855 مجهز گشته و با حافظه رم 12 گیگابایتی یک مدل برجسته است.

حال به تازگی کمپانی لنوو به نسخه منحصربفرد فراری ادیشن Z6 پرچمدار اشاره کرده که در آینده نزدیک راهی بازار می شود. این اسمارتفون Z6 Pro Ferrari Edition نام داشته که دارای مشخصات سخت افزاری بزرگی است.

تا به حال شرکت های مختلفی نسخه خاصی از گوشی های هوشمند خود را معرفی و عرضه کردند که با همکاری شرکت های اتومبیل سازی انجام گرفت. از جمله آنها باید به Huawei Mate RS Porsche Design, Oppo Find X Lamborghini, OnePlus 6T McLaren  اشاره کرد.

23424424
لنوو

محصول جدید لنوو در راه است

لنوو شرکت رایانه‌ای چینی و چندملیتی است، که از بزرگترین شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده لپ‌تاپ، رایانه شخصی، تجهیزات جانبی و دیجیتالی در دنیاست. دفاتر مرکزی شرکت لنوو در شهرهای پکن و موریزویلِ کارولینای شمالی قرار دارند. این شرکت با نام اصلی «لِجند» (Legend) در سال ۱۹۸۴ توسط لیو شوانژی در شهر پکنتأسیس شد و در سال ۱۹۹۳ با پیشی گرفتن از دو شرکت اِی‌اِس‌تی و کامپک به بزرگترین تولیدکننده داخلی رایانه در چین تبدیل گشت. شرکت لجند به سال ۱۹۹۹ به مقام بزرگترین فروشنده رایانه شخصی در منطقه آسیا-اقیانوسیه (به غیر از کشور ژاپن) دست یافت و به منظور نوآوری در تولید رایانه و تأمین نیازهای مشتریان خود، اقدام به ایجاد چند مرکز تحقیق و توسعه نمود.

این شرکت، نام «لنوو» را در سال ۲۰۰۳ برای خود برگزید که برگرفته از «Le» ابتدای «Legend» و «novo» به معنای «نُوین» در زبان لاتین می‌باشد. به معنای «تداعی ایده‌ها» یا «خلاقیت» است لنوو دو سال بعد از این تاریخ با واحد مربوط به تولید رایانه شخصی شرکت آی‌بی‌ام ادغام شد و و این واحد را که پیشتر زیان‌ده بود به سوددهی رساند و میزان فروش آن در سطح جهان افزایش یافت.