asus sign
احتمال خروج ایسوس از بازار تبلت

شرکت ایسوس یکی از برندهای مطرح تایوانی در امر تولید سیستم های کامپیوتری محسوب می شود. اما به نظر می رسد این کمپانی نتوانسته فروش مطلوبی در زمینه تولید تبلت کسب کند. باتوجه به بازار نامطلوب فروش تبلت ها، ایسوس یکی از کمپانی هایی بوده که فروش خوبی کسب نکرده است و همین امر موجب شده تا بزودی از این بازار خارج شود. براساس گزارش ها، ایسوس ممکن است در آینده نزدیک خبر عدم تولید تبلت را رسما اعلام کند.

asus sign

حضور رقبا سرسختی چون اپل و سامسونگ در کنار هوآوی کار را برای ایسوس دشوار کرده است. از آنجایی که این صنعت فروش خوبی در  مجموع ندارد، اما پیش بینی شده بزودی شاهد تحولی در آن باشیم. تحلیلگران پیش بینی می کنند، صنعت تبلت در آینده ممکن است متحول شود، تحولی که موجب خواهد شد شاهد افزایش فروشی باشیم. جزئیات دقیقی در کار نیست و باید شاهد کسب اطلاعات رسمی بود.

ایسوس، از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکنندهٔ رایانه و تجهیزات جانبی آن در دنیا است که مرکز آن در تایپه پایتخت تایوان قرار دارد. محصولات اصلی آن شامل مادربورد، مادربورد سِرور، رایانهٔ شخصی، سیستم سِرور، لپ‌تاپ، نمایشگر کریستال مایع (اِل سی دی)، کارت ویدئو، کارت ویدئوی ۳ بعدی و دستگاه‌های اینترنت پهن‌باند می‌شود. از دیگر محصولات این شرکت، تلفن همراه، رایانهٔ جیبی، دیسک‌گردان‌های نوری، روتر ارتباط بی‌سیم، قطعات شبکه و دیگر ابزارهای جانبی مانند ابزار حکاکی بر روی دیسک و وب‌بین(وب‌کم) را می‌توان نام برد. آسوس‌تک برای دیگر فروشندگان قطعات رایانه‌ای چون هیولت پاکارد و آی‌بی‌ام نیز، خدمات تولیدی ارائه می‌دهد.