flagship samsung tablet geekbench
گلکسی تب اس 5 تبلت جدید سامسونگ در راه است

شركت سامسونگ گلکسی تب اس 5ای را در ماه فوريه ميلادي رونمايي كرد و قيمت آن 400 دلار است. طراحي زيبا و جذاب داشته و مشخصات و ويژگي هاي خاص و منحصر به فردي دارد. اندازه صفحه نمايش آن 5/10 اينچ و با فناوري   Super Amoled عرضه شده و ضخامت آن هم 5/5 ميلي متر است. با قيمت 400 يورو در اتحاديه اروپا عرضه خواهد شد. تراشه اسنپدراگون 855 قدرت اين تبلت را به رخ مي كشد. پروسسور 670 باعث شده تا يك تبلت ميان رده به حساب بيايد.

در كل تبلت خوبي است و با شماره  SM-T865 در بنچمارك گيگ بنچ حضور يافت. سيستم عامل اندرويد پاي در اين تبلت قرار گرفته و رم آن 6 گيگ بوده كه با گوشي گلكسي بلت قرار گرفته و رم آن 6 گيگ بوده كه با تبلت گلكسي S5e چندان تفاوتي ندارد.

گلکسی تب اس 5 تبلت جدید سامسونگ در راه است

flagship samsung tablet geekbench

فقط نوع پردازنده باعث ايجاد تفاوت بين دو تبلت مي شود. تبلت Tab S5e در مقايسه با قبلي كمي ضخيم تر است. اين تبلت در زمينه تك هسته اي و چند هسته اي امتيازهاي 3506 و 9788 را به ترتيب كسب كرده است.  سامسونگ تب گلكسي S4 را سال گذشته به كاربران خود معرفي كرد. شايد تبلت جديد هم در ماه اوت 2019 عرضه شود.

اندازه صفحه نمايش گلكسي Tab S4 ، 5/10 با فناوري Super Amoled است. سيستم عامل اندرويد پاي 10 در اين تبلت كار گذاشته شده و رابط كاربري  One UI در آن به كارگرفته شده است. تراشه اسپدراگون 855 و رم 4و6 و حافظه داخلي  64 و 256 گيگ با دوربين 13 مگاپيكسل و دوربين سلفي 8  مگا پيكسل و باتري 7300 ميلي آمپر ساعت از مهم ترين مشخصات سخت افزاري اين تبلت به شمار مي رود كه باعث شده تا خاص و جذاب به نظر برسد و كاربر بتواند متناسب با نيازهاي خود از آن استفاده كند.

تبلتي قدرتمند و جذاب است و كاربر مي تواند متناسب با نيازهاي خود از آن به نحو احسن استفاده كند و حتي وجود تراشه اسنپدراگون 855 باعث افزايش كارايي اين تبلت مي شود. با كمي مقايسه متوجه مي شويم كه در مقايسه با نسخه قبلي خود يك تبلت قوي تري است كه ساخته شده و حضور در بنچ مارك گيگ بنچ مشخص مي كند كه تا چه حد تبلت قوي و نيرومندي است و باعث مي شود كه كاربر بتواند براي همه نيازهاي خود از آن استفاده كند و موجب خواهد شد تا كاربر بتواند از آن در زمينه هاي مختلف استفاده كند.

منبع