گلکسی اس 10 نسخه 5G
آغاز پیش خرید گلکسی اس 10 نسخه 5G

شرکت سامسونگ سری گلکسی اس 10 را در جریان رویداد قبل MWC 2019 معرفی کرد. اسمارتفون هایی که هر یک مشخصات قابل توجهی داشته و دیوایس های برجسته تلقی می شدند. حال به تازگی این کمپانی نسخه 5G را که گران ترین مدل خانواده گلکسی اس 10 است، برای پیش خرید دردسترس قرار داد. در حال حاضر مشتریان می توانند این دیوایس پرچمدار را با قیمت بیش از 1000 دلار خریداری کنند.

آغاز پیش خرید گلکسی اس 10 نسخه 5G

Samsung Galaxy S10 5G 1 2

گلکسی اس 10 نسخه 5G به پردازنده اسنپدراگون 855، حافظه رم 12 گیگابایتیِ، حافظه داخلی 512 گیگابایتی یا 1 ترابایتی، سیستم عامل اندروید 9.0 پای با رابط کاربری One UI، دوربین اصلی سه گانه، باتری 4500 میلی آمپری، دوربین سلفی دوگانه و صفحه نمایش 6.7 اینچی QHD+ مجهز است.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا کمپانی کره ای اطلاعات بیشتری در اختیار قرار دهد. احتمالا در اواخر بهار سال جاری عرضه آغاز می شود. شایان ذکر است گلکسی اس 10 در چهار مدل مختلف معرفی شده است.

دفتر مرکزی این شرکت در شهر سامسونگ، در سئول قرار دارد و سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می‌شود. در سپتامبر ۲۰۱۵ نیز، دفتر شبیه به مکعب روبیک سامسونگ در دره سیلیکون ساخته شد. این اقامتگاه ۳۰۰ میلیون دلاری سامسونگ به قدرت این کمپانی در دره سیلیکون افزوده‌است. این دفتر با عظمت که ۱٫۱ میلیون فوت مربع (حدوداً ۱۰۲ هزار متر مربع) مساحت دارد در سن خوزه، کالیفرنیا قرار گرفته و بنا دارد تا بیش از ۲۰۰۰ کارمند را در خود جای دهد. این سازه عظیم، خانه‌ای برای تیم تحقیق و توسعه(R&D) سامسونگ و همچنین واحد فروش و بازاریابی محلی آن خواهد شد. شمار کارکنان این گروه در سال ۲۰۱۴ نزدیک به ۴۸۹٬۰۰۰ نفر اعلام شد.