Galaxy A80
گوشی هوشمند Galaxy A80 فردا معرفی خواهد شد

با توجه به اخبار منتشر شده ، برند معتبر سامسونگ در تاریخ 21 فروردین سال جاری ، رویدادی ویژه را راه اندازی می کند. این رویداد به سری A گوشی های هوشمند برند سامسونگ اختصاص داشته و طبق اطلاعات گوشی هوشمند Galaxy A80 همراه با ویژگی دوربین کشویی در طی این مراسم معرفی می شود.

البته رویداد فردا تنها به گوشی هوشمند Galaxy A80 اختصاص نخواهد داشت. در طی این رویداد از دو گوشی هوشمند Galaxy A70 و Galaxy A40 نیز رونمایی می شود. با توجه به گزارشات ، گوشی هوشمند Galaxy A70 مجهز به پنلی با نسبت تصویر 20:9 بوده و از فناوری شارژ سریع تا حداکثر توان 25 وات نیز پشتیبانی می کند.

جزئیات منتشر شده نشان می دهد که گوشی هوشمند Galaxy A80 از صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با کیفیت Full HD+ بهره می برد. از طرفی دوربین سلفی این اسمارتفون از حاشیه ی بالایی بدنه ی دستگاه حذف شده است. گوشی هوشمند Galaxy A80 مجهز به دوربین اصلی سه گانه می باشد. این مجموعه شامل یک لنز 48 مگاپیکسلی ، یک لنز 8 مگاپیکسلی و یک لنز ToF خواهد بود. نکته قابل توجه در مورد دوربین اسمارتفون پیشرو ، قابلیت چرخش آن است. به طوری که کاربر می تواند از آن به عنوان دوربین سلفی نیز استفاده نماید.

از دیگر ویژگی های گوشی هوشمند Galaxy A80 می توان به استفاده از چیپست Snapdragon 7150 اشاره نمود. این اسمارتفون دارای 6 یا 8 گیگابایت حافظه ی رم بوده و از 128 گیگابایت حافظه ی داخلی بهره می برد. لازم به ذکر است که یک باتری 3700 میلی آمپری برای این محصول در نظر گرفته شده است.

جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند.

منبع