huawei p smart z 5
گوشي جديد هواوي P Smart Z در بنچمارك Geekbench

گوشي جديد شركت هواوي بنام P Smart Z در بنچمارك Geebench نمايان شد. يك پروسسور 8 هسته اي قدرت اين پرچمدار را تامين مي كند. طي روزهاي گذشته در شبكه هاي اجتماعي و فضاي مجازي در مورد گوشي هاي جديد شركت هواوي شايعاتي منتشر شده بود و حتي قيمت اين گوشي پرچمدار هم تا حدي مشخص شده بود. اين گوشي جديد در بنچمارك Geekbench قرار گرفته است.

شماره مدل هاي STK-LX1  و STK-LX3 در بنچ مارك حضور يافته اند. دو گوشي مشخصات يكساني دارند و يك چيپست 8 هسته اي قدرت اين گوشي ها را تامين مي كند كه فركانس آن روي 7/1 گيگاهرتز تنظيم شده است. رم 4 گيگ بايت براي اين گوشي مدنظر گرفته شده تا مقدار حافظه آن را بالا ببرد.

سيستم عامل اندرويد پاي در اين گوشي به كار رفته است و مشخصات مختلف باعث شده تا در اين بنچماك امتيازات مختلفي را بدست بياورند. گوشي هواوي STK-LX3  امتياز 1544 را در بخش تك هسته اي و امتياز 5558 را در بخش چند هسته اي كسب كرده است. گوشي ديگر هواوي در بخش تك هسته اي و چند هسته اي به ترتيب امتيازات 1543 و 5480 را كسب كرده است. در گوشي جديد شركت هواوي دوربين سلفي پاپ آپ كار گذاشته شده است و در پنل پشتي آن يك سنسور رديابي اثر انگشت تعبيه شده است. دوربين اصلي اين گوشي 16 مگاپييكسل با دريچه ديافراگم f/1/8 و با دريچه ديافراگم f/2.4، 2 مگاپيكسل است.

P Smart Z از راه رسید

دوربين سلفي آن 16 مگاپيكسل بوده كه دريچه ديافراگمي f/2.0 را دارد. اندازه صفحه نمايش گوشي P Smart Zشركت هواوي 59/6 اينچ و فول اچ دي پلاس است. اندازه تصوير اين صفحه نمايشگر 5/19:9 است. حافظه داخلي آن 64 گيگ و باتري آن نيز 4000 ميلي آمپر ساعت است كه باعث مي شود تا به مدت زمان زيادي با آن كار كرد. قيمت اين دستگاه 279 يورو برآورد شده است.

به نظر مي رسد كه شركت هواوي اين بار دست به كاري عجيب زده است و سعي كرده كه يك گوشي با دوربين سلفي جهنده را توليد كند. اي گوشي در قالب سري محصولات P Smart معرفي خواهد شد. اين گوشي يك گوشي جديد بوده كه مي تواند در بين مخاطبان و كاربران انقلابي جديد به پا كند. زمان معرفي آن هنوز مشخص نشده است و وزن 197 گرم است. حسگرهاي اثر انگشت، قطب نما، نزديكي، شتاب سنج در آن تعبيه شده است.

انتظار مي رود كه اين گوشي بتواند در بين ساير گوشي ها خاص شده و فروش خوبي داشته باشد. البته هنوز زمان معرفي شده اعلام نشده است. در اين گوشي، سنسور يكپارچه وجود ندارد و قرار بر اين است كه با رنگ هاي آبي، مشكي و سبز به بازار عرضه شود. حتي انتظار مي رود كه گوشي هاي بهتري با امكانات جديدتر به بازار عرضه شود و بتواند گوي رقابت را از رقبا خود بربايد.

با تا زمان معرفي شدن اين گوشي منتظر بمانيم تا مشخصات جديدتري از آن به دست ما برسد تا بتوانيم اين گوشي را بيشتر براي همگان معرفي كنيم.

منبع