گلکسی M40
گلکسی M40 سامسونگ بزودی معرفی می شود

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی M40 در بنچمارک Geekbench دیده شده است. بر اساس اطلاعاتی که از وجود این گوشی هوشمند در بنچمارک Geekbench به‌دست آمده، این گوشی هوشمند از 6 گیگابایت رم برخوردار بوده و سیستم‌عامل آن نیز اندروید پای است.

از آن‌جایی که کمپانی سامسونگ در این اواخر از گوشی‌های هوشمند جدید خود در سری M شامل: گلکسی M20 ،M10 و M30 رونمایی کرده این احتمال وجود دارد که در آینده‌ای نه‌چندان دور از گوشی دیگری که از همین خانواده بوده و گلکسی M40 نام دارد رونمایی کند. چراکه این گوشی هوشمند به‌تازگی در بنچمارک Geekbench دیده شده است.

گلکسی M40 یک میان رده تازه وارد

گلکسی M40

بر اساس Geekbench در این گوشی هوشمند از یک چیپست اسنپدراگون 675 استفاده شده که از 6 گیگابایت رم برخوردار است. این گوشی هوشمند توانسته در بخش تک هسته‌ای امتیاز 2350 و در بخش چند هسته‌ای امتیاز 6410 را به‌دست آورد. بنابراین می‌توان گفت این گوشی هوشمند اقتصادی و میان‌رده از قدرت خوبی برخوردار است.

علاوه‌بر این گوشی هوشمند گلکسی M40 از 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. از سایر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان به صفحه نمایش Infinity-U با فناوری Super AMOLED و  دوربین اصلی سه گانه اشاره کرد. امیدواریم هر چه زودتر شاهد معرفی این گوشی هوشمند باشیم.

منبع