Galaxy Fit E AH
گلکسی Fit-e سامسونگ در راه است

گلکسی Fit-e، جدیدترین دست بند هوشمند شرکت ساموسنگ می باشد که مدتی پیش در رویداد آنپکد معرفی شد. آخرین شنیده ها خبر از این می دادند که این شرکت کره ای در تاریخ 31 اردیبهشت، این محصول را روانه بازار خواهد کرد. اما تقریبا سه هفته زودتر از موعد، شعبه آلبانی این شرکت، گلکسی فیت ای را بر روی وب سایت خودش بارگزاری کرده است.

Galaxy Fit E AH 1420x799

اوایل اسفند ماه سال 97 سامسونگ، در رویداد آنپکد خود از چند محصول تازه از جمله سری گلکسی اس 10، گلکسی واچ اکتیو و یک مچ ‌بند سلامتی جدید به نام گلکسی Fit-e رونمایی کرد. این مچ دستگاهی ساده به منظور ردیابی وضعیت سلامتی بوده و که با حذف قابلیت های ساعت های هوشمند توانسته است قیمت مناسبی را بر روی خودش ببیند.

گلکسی Fit-e سامسونگ بزودی معرفی می شود

Android Pit، اخیر با منتشر کردن گزارشی به صورت رسمی اعلام کرد که در تاریخ 31 اردیبهشت 98، کاربران می توانند با پرداخت 35 دلار در بازار آمریکا این مچ پند جدید را خریداری کنند. درحالی که مچ‌ بند جدید سامسونگ در حال حاضر در دسترس کاربران قرار نگرفته، ولی وبسایت شعبه آلبانی این شرکت آن را به محصولات فروشگاه خود اضافه کرده است. بنابر آنچه این وب سایت اعلام کرد، گکلسی Fit-e در سه رنگ سیاه، سفید و زرد به بازار می ‌آید.

جزئیات بیشتری درباره گلکسی Fit-e در دست نیست و باید منتظر ماند.

منبع