gsmarena 002 2
گلکسی نوت 10 سامسونگ باری دیگر تایید شد

گلکسی نوت 10، پرچمدار بعدی شرکت سامسونگ می باشد که در هفته های اخیر شایعات منتشر شده از آن بیش از پیش شده و همه این ها نشان دهنده این موضوع می باشد که در آینده ای نه چندان با این گوشی بزرگ ملاقات خواهیم کرد. گذشته از همه شنیده ها و رندرهای منتشر شده تا به امروز، ساعاتی پیش لیست لوازم جانبی این دستگاه به اینترنت راه پیدا کرد و به دنبال آن بیان شد که نوت 10 در ماه آگوست 2019 به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

گلکسی نوت 10 سامسونگ باری دیگر تایید شد

gsmarena 002 2

همانطور که می دانید سامسونگ هواره در کنار گوشی های هوشمند تولید شده خودش لیست جذابی از لوازم جانبی مناسب آن ها را نیز در مقابل کاربران قرار می دهد. به نظر می رسد که این بار این لیست، کمی زود از خود گوشی توانست که به کاربران معرفی شود. فروشگاه MobileFun اقدام به ارائه لیست لوازم جانبی درنظر گرفته شده برای گلکسی نوت 10 کرده است که شامل قیمت آن ها نیز می شود. البته کالاهای قرار گرفته در این فهرست سورپرایزی برای کاربران نداشته و تقریبا همان آیتم هایی است که سامسونگ در نسل های قبلی نوت نیز ارائه داد.

اما با نگاه کردن با تصویر منتشر شده توسط موبایل فان، یک نکته جالب را می توان متوجه شد، این که در این لیست دو دستگاه با نام های Davinci 1 و Davinci 2 حضور دارند که به ترتیب نماینده نوت 10 و نوت 10 پرو می باشند. پیش بینی می شود که نسخه پرو قرار داده شده همان نسخه 5G دستگاه باشد. البته این احتمال وجود دارد که نسخه پرو برای هر دو نسخه 4G و 5G ارائه شود. هنوز گمانه زنی ها در مورد نسخه های تولیدی نوت 10 زیاد بود و هیچ یک از آن ها نیز به صورت رسمی تایید یا تکذیب نشده است.

منبع