گلکسی نوت 10
گلکسی نوت 10 حداقل دو نسخه متفاوت دارد

شرکت سامسونگ در نظر دارد هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی کند. محصولاتی که هر یک دارای مشخصات خاص خود هستند و ویژگی های بزرگی نیز توسط شرکت کره ای برای آنها در نظر گرفته می شود.

به تازگی گزارش جدیدی مربوط به نسل بعدی فبلت پرچمدار گلکسی نوت منتشر کند که به عنوان گلکسی نوت 10 شناخته  می شود. پیشتر مشخص شد این اسمارتفون در چهار مدل معرفی می شود و این در حالی است که تا به حال تنها یک مدل معرفی می شد.

گلکسی نوت 10

اما در جدیدترین گزارش آمده حداقل گلکسی نوت 10 در دو مدل مختلف عرضه می شود. به تازگی شماره مدل دو نسخه SM-975 و SM-N970 آن آشکار شده که احتمالا در سایز نمایشگر با یکدیگر اختلاف خواهند داشت.

گفته می شود یکی از مدل ها به صفحه نمایش 6.28 اینچی و دیگری به نمایشگر 6.75 اینچی مجهز است. دیگر نباید گلکسی نوت را بزرگترین محصول سامسونگ دانست زیرا پیشتر سری گلکسی اس 10 با نمایشگری بیش از 6.7 اینچ معرفی شدند. احتمالا یکی از نسخه ها نیز به پشتیبانی شبکه 5G می پردازد.

جزئیات کافی در دست نیست و نمی توان به شایعات بی اساس هم پرداخت. بنابراین باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه کمپانی کره ای چیست و در تابستان 2019 چه مدل هایی برای معرفی دارد.

منبع