samsung galaxy note 10 19 9 screen
گلکسی نوت 10 به صفحه نمایش بزرگتر مجهز می شود

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از تلفن هوشمند گلکسی نوت خود را معرفی می کند. برای سال 2019 نیز سری گلکسی نوت 10 معرفی خواهند شد که به عنوان مدل های پرچمدار و حرفه ای در بازار به شمار خواهند رفت.

تاکنون شایعات متعددی پیرامون گلکسی نوت 10 منتشر شد و حال نوبت به دیگر اطلاعات رسید. براساس جزئیات تازه انتشاریافته، گلکسی نوت 10 دارای یک باتری 4300 میلی آمپری بوده و نمایشگر 6.66 اینچی با نسبت تصویر 19:9 دارد.

گلکسی نوت 10 به صفحه نمایش بزرگتر مجهز می شود

این در حالی است که گلکسی نوت 9 با صفحه نمایش 6.4 اینچی و گلکسی نوت 8 با صفحه نمایش 6.3 اینچی معرفی شد. افزایش 2 اینچی نمایشگر بسیار چشمگیر خواهد بود. اطلاعات دیگری درباره این محصول رده بالا سامسونگ منتشر نشد اما می توان احتمال داد با پردازنده اسنپدراگون 855 یا اگزینوس 9820، حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 1 ترابایتی راهی بازار شود.

البته نسخه ای با حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 1 ترابایتی به مدل پرو اختصاص دارد که از چهار دوربین اصلی بهره می برد. سنسور دوربین سلفی نیز در بخش وسط نمایشگر و به صورت حفره‌ای خواهد بود.  به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید تا تابستان سال جاری منتظر ماند و نمی توان به شایعات بی اساس اشاره داشت.

سامسونگ، یکی از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای در کره جنوبی و یک شرکت چندملیتی است که از تعداد زیادی شرکت تابعه وزیرمجموعه تشکیل شده‌است. این شرکت‌ها در صنایع مختلف فعالیت می‌کنند. سامسونگ تولیدکننده ۲۰ درصد تولید ناخالص داخلی.

گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ-چول در قالب یک شرکت بازرگانی تأسیس شد. در طول ۳ دهه نخست این گروه در حوزه‌های فناوری هوافضا، نساجی، ارائه خدمات بیمه، مبادلات اوراق بهادار و خرده‌فروشی فعالیت داشته‌است. گروه سامسونگ در اواخر دهه ۱۹۶۰ وارد عرصه الکترونیک و در اواسط دهه ۱۹۷۰ به صنایع کشتی‌سازیوارد شد.

منبع