Galaxy Fold 17
گلکسی فولد سامسونگ با پشتیبانی شبکه 5G بزودی از راه می رسد

سامسونگ گلکسی فولد، اولین تلاش این شرکت در زمینه تولید گوشی های هوشمند تاشدنی می باشد که با تبلیغات انبوهی آماده عرضه به کاربران شده بود که ناگهان در عرضه آزمایشی به تعداد محدودی از کاربران با مشکلات عدیده ای در قسمت صفحه نمایش روبرو شد. پس از آن سامسونگ اقدام به تعویق عرضه عمومی آن کرد و به دنبال چاره ای برای مشکل ایجاد شده گردید، در آخرین اخبار نیز داشتیم که سامسونگ در نظر دارد که در آینده ای نزدیک سرانجام این گوشی هوشمند را به دست کاربران خود برساند. به نظر می رسد که این تصمیم جدی بوده و اخیرا مدل 5G گلکسی Fold سامسونگ نیز تاییدیه FCC دریافت کرده است.

گلکسی فولد سامسونگ با پشتیبانی شبکه 5G بزودی از راه می رسد

گلکسی فولد

به این ترتیب به صورت قطعی می توان گفت که گلکسی فولد در دو نسخه 4G و 5G تولید و به بازار عرضه خواهد شد. بنابر آن چه که اعلام شده، نسخه 4 جی از این محصول توانای پشتیبانی کردن از دو سیمکارت را داشته و یکی از درگاه های آن نانو بوده و درگاه دیگری نیز eSIM می باشد. اما نسخه 5G تنها یک درگاه سیمکارت خواهد داشت. همچنین باید بدانید که نسخه دو سیمکارت از فولد دارای یک باتری با ظرفیت 4380 میلی آمپر ساعت بوده و سامسونگ برای نسخه 5G از این محصول یک باتری با ظرفیت 4235 میلی آمپر ساعت را در نظر گرفته است.

سامسونگ گلکسی فولد دارای یک صفحه نمایش 4.6 اینچی داخلی برای استفاده کردن در حال گوشی بوده و یک نمایشگر 7.3 اینچی داخلی نیز دارد که در صورت باز شدن در کنار صفحه نمایش اول قرار گرفته و دستگاه به یک تبلت تبدیل می کند. به منظور تامین قدرت پردازشی دستگاه این کمپانی کره ای از آخرین پردازده تولید شده توسط کوالکام استفاده کرده و اسنپ دراگون 855 را در کنار 12 گیگابایت حافظه رم به کار گرفته است. همچنین کاربران برای ذخیره سازی فایل های خودشان به یک فضای 512 گیگابایتی دسترسی خواهند داشت.

همچنین قسمت دوربین دستگاه نیز از مشخصات درخور توجهی بهره مند شده و میزبان یک سیستم دوربین سه گانه با سنسورهای 16 مگاپیکسلی، 12 مگاپیکسلی و 12 مگاپیکسلی می باشد. گذشته از این موضوع جالب است بدانید که اطلاعات مربوط به نسخه نسل پنجم ارتباطات توسط My Smart Price افشا شده است. آن طور که این منبع اعلام کرده است، تقاضا برای دریافت این تاییدیه در تاریخ 25 آوریل ارسال شده و EMC در تاریخ 3 ژوئن سال 2019 این تاییدیه را صادر کرده است. به ترتیب می توان انتظار داشت که خیلی سریع با این محصول گران قیمت ملاقات کنیم.