وان پلاس 7 پرو
گلکسی اس 10 پلاس ضعیف تر از وان پلاس 7 پرو

همانطور که می‌دانید کمپانی وان پلاس قرار است در آینده‌ای نزدیک از گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود رونمایی کند که وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو نام دارند. به‌تازگی یک گوشی هوشمند جدید در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده که به‌نظر می‌رسد پرچم‌دار جدید کمپانی وان پلاس یعنی وان پلاس 7 پرو است. جالب است بدانید که در بررسی‌هایی که بر روی این گوشی هوشمند در بنچمارک گیک‌بنچ انجام شده سرعت عملکرد این گوشی هوشمند از گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ نیز بیشتر است.

گلکسی اس 10 پلاس و ضعف قدرتی نسبت به وان پلاس 7 پرو

وان پلاس 7 پرو

درواقع بنچمارک از ابزارهایی برخوردار است که کمپانی‌ها محصولات خود را برای تست و بررسی از همه نظر به‌ویژه سرعت عملکرد در اختیار ابزارهای بنچمارک قرار می‌دهند. بنچمارک از ابزارهای مختلفی برخوردار بوده که یکی از معروف‌ترین این ابزارها، گیک‌بنچ است. گوشی هوشمند گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ قبلا در این بنچمارک مورد بررسی قرار گرفته بود از این‌رو توانسته بود در بخش چند هسته‌ای امتیاز 11416 را به دست آورد چراکه از پردازنده A12 Bionicکه طراحی کمپانی اپل و ساخت TSMC بوده در این دیوایس استفاده شده است.

به‌تازگی نیز یک گوشی ناشناس که به‌نظر می‌رسد پرچم‌دار وان پلاس، یعنی وان پلاس 7 پرو بوده است. این گوشی هوشمند در بخش چند هسته‌ای توانسته امتیاز 11012  را کسب کند چرکه از پردازنده اسنپدراگون 855 کوالکام برخوردار است از این‌رو سرعت عملکرد آن از گلکسی اس 10 پلاس بیشتر است.

منبع