oneplus 7 pro 1
انتشار اولین اپدیت برای وان پلاس 7 پرو

کمپانی وان پلاس در فاصله زمانی خیلی کوتاهی پس از معرفی و عرضه جدیدترین پرچم‌دار خود یعنی وان پلاس 7 پرو، اولین بروزرسانی آن را منتشر کرد. این بروزرسانی تغییرات زیادی را بر روی این گوشی هوشمند اعمال می‌کند که موجب بهبود چشم‌گیر عملکرد این دیوایس به ویژه در بخش دوربین آن می‌شود.

تنها چند روز از معرفی و عرضه گوشی هوشمند وان پلاس 7 پرو می‌گذرد اما مثل اینکه کمپانی وان پلاس برای عرضه اولین بروزرسانی این دیوایس خیلی عجله داشته است چراکه به تازگی شاهد انتشار اولین بروزرسانی از سوی این کمپانی برای گوشی هوشمند وان پلاس 7 پرو بودیم.

oneplus 7 pro 1

انتشار اولین اپدیت برای وان پلاس 7 پرو

این بروزرسانی که به صورت OTA در دسترس کاربران این دیوایس قرار خواهد گرفت حجمی برابر با 125 گیگابایت دارد و مهم‌ترین ویژگی آن این است که دارای پچ امنیتی ماه آوریل گوگل است که این پچ امنیتی موجب شده تا قابلیت DC Dimming به نمایشگر وان پلاس 7 پرو افزوده شود. با وجود این قابلیت در نمایشگر وان پلاس 7 پرو، ویژگی جریان عبوری از نمایشگر تنظیم شده و میزان پرش تصویر در روشنایی پایین نمایشگر به حداقل می‌رسد.

علاوه‌براین، اولین بروزرسانی وان پلاس 7 پرو موجب شده تا عملکرد دوربین این دیوایس بهبود پیدا کند و قابلیت‌های تازه‌ای به بخش Gaming آن افزوده شود. وان پلاس یک شرکت تولیدکننده گوشی‌های هوشمند چینی است که در ۱۶ دسامبر ۲۰۱۳ تأسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در شنژن واقع شده‌است.

بر اساس اسناد ثبت شده در سازمان نظارت بر بازار شهرداری شنژن در دولت چین اعلام شد وان‌پلاس یکی از شرکت‌های تابعه اوپو است اما مسئولان وان‌پلاس اعلام کردند که علنا از شرکت OPPO جدا شده اند.

منبع