sprint logo black
همکاری اچ تی سی و اسپرینت برای شبکه 5G

اهداف بلندمدت کمپانی HTC برای موبایل­هایش نامشخص است. گوشی ­های هوشمند اچ تی سی تاکنون بازخورد خوبی را از عموم نگرفته­اند، اما به نظر می­رسد که این کمپانی برای آینده­ محصولاتش برنامه­هایی دارد. این شرکت قطعه­ای سخت افزاری تحت عنوان HTC 5G Hub را به کار گرفته و بدین صورت برنامه­ریزی کرده­اند که با اپراتور موبایل اسپرینگ آن را در بهار سال 2019، مورد بهره برداری قرار دهند.

مدل 5G Hub شرکت اچ تی سی، محصولات بلندگوی هوشمندی چون Echo Show شرکت آمازون یا Home Hub شرکت گوگل را به ذهن می­آورد، با این تفاوت که این محصول قابلیت پخش دیگر اطلاعات همچون ویدئو، آب و هوا و … را نیز دارد.

همکاری اچ تی سی و اسپرینت برای شبکه 5G

htc u11 pie update

5G Hub بدلیل قابلیت پخش ویدئو­های Netflix و حتی قابلیت بازی، می­تواند به عنوان یک وسیله سرگرم­کننده نیز مورد استفاده قرار گیرد. اما این حقیقت که این محصول از اینترنت 5G نیز پشتیبانی می­کند، بدین معنا که  می­توانید در مواقعی که گوشی تلفن همراه شما به اینترنت این نسل دسترسی ندارد، از آن بدین بنظور استفاده کنید. اطلاعات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند.

شرکت اچ تی سی مخفف High Tech Computer Corporation سال ۱۹۹۷ در تایوان تأسیس شد و هم‌اکنون با بیش از پنج هزار کارمند در زمینه ساخت تلفن‌های همراه هوشمند فعالیت می‌کند. گوشی‌هایی که این شرکت تولید می‌کند دارای سیستم‌عامل اندروید، ویندوز موبایل، ویندوز فون و برو موبایل (Brew Mobile) هستند.

اچ‌تی‌سی در ابتدا تنها طراح و تولیدکنندهٔ اصلی محصولات محسوب می‌شد و محصولات خود را تحت‌نام اپراتورهایی مثل تی-موبایل عرضه می‌کرد. کمپانی تمام تمرکز خود را در عرضه محصولات قراردادی با اپراتورهای تلفن‌همراه قرار داده بود. امروزه اچ‌تی‌سی محصولات خود را تحت برند خود یعنی اچ‌تی‌سی عرضه می‌کند. اچ‌تی‌سی در سال ۲۰۱۱ به‌عنوان ۹۸اُمین برند برتر در بهترین برندهای اینتربرند شناخته شد.

منبع