htc u11 pie update
عرضه اسمارتفون 5جی اچ تی سی در نیمه دوم 2019

شرکت اچ تی سی هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی می کند اما این دیوایس ها محدود هستند و مدل های متعددی را دربرنمی گیرد. به تازگی اسنادی به دست آمده که اطلاعاتی پیرامون دیوایس 5جی اچ تی سی آشکار می کند.

باتوجه به اسناد افشا شده، اچ تی سی قصد دارد در نیمه دوم سال 2019 اولین گوشی هوشمند 5جی خود را که احتمالا در هیبت یک پرچمدار است، معرفی کند. اطلاعات دقیق این تلفن هوشمند آشکار نشده اما باید اسنپدراگون 855 داشته باشد.

عرضه اسمارتفون 5جی اچ تی سی در نیمه دوم 2019

htc u11 pie update

در MWC 2019 بود که HTC نمونه اولیه گوشی هوشمند 5جی خود را معرفی کرد اما پیش بینی می شود نمونه نهایی با نامی متفاوت رونمایی شود. اخیرا نیز این دیوایس موفق به کسب تاییدیه بلوتوث و وای فای شده است. به هر حال باید پیش بینی کرد U13 همان گوشی هوشمند 5جی اچ تی سی محسوب شود که از مشخصات پیشرفته و رده بالایی بهره خواهد برد.

اچ تی سی مخفف High Tech Computer Corporation سال ۱۹۹۷ در تایوان تأسیس شد و هم‌اکنون با بیش از پنج هزار کارمند در زمینه ساخت تلفن‌های همراه هوشمند فعالیت می‌کند. گوشی‌هایی که این شرکت تولید می‌کند دارای سیستم‌عامل اندروید، ویندوز موبایل، ویندوز فون و برو موبایل (Brew Mobile) هستند.

چر وانگ و پیتر چو اچ‌تی‌سی را در سال ۱۹۹۷ میلادی پایه‌گذاری کردند. در آغاز اچ‌تی‌سی به‌عنوان یک سازنده کامپیوترهای همراه (نوت‌بوک‌ها) به فعالیت پرداخت، در سال ۱۹۹۸ اچ‌تی‌سی یکی از نخستین دستگاه‌های بی‌سیم لمسی دستی قابل‌حمل را طراحی کرد. شرکت اچ‌تی‌سی به‌عنوان نخستین شرکت عرضه‌کننده دستگاهی با سیستم‌عامل موبایل شرکت مایکروسافت در ۲۰۰۲ شناخته می‌شود. این شرکت هم‌چنین نخستین دستگاه با سیستم‌عامل مایکروسافت و پشتیبانی از نسل سوم مخابرات را در سال ۲۰۰۵ تولید کرد. اچ‌تی‌سی نخستین تلفن هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید خود را در سال ۲۰۰۸ عرضه کرد و تاکنون به ساخت مدل‌های گوناگونی از تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها بر پایه سیستم‌عامل‌های ویندوز موبایل، ویندوز فون و اندروید اقدام کرده‌است.