ROG Phone
نسل جدید تلفن هوشمند گیمینگ راگفون ایسوس در راه است

شرکت ایسوس در نظر دارد هر سال نسل جدیدی از تلفن های هوشمند خود را معرفی کرده و دردسترس مشتریان قرار دهد. در این میان باید به راگفون گیمینگ اشاره کرد، اسمارتفونی که سال گذشته به عنوان اولین محصول حرفه ای ایسوس در بخش گوشی هوشمند معرفی شد.

ROG Phone اگرچه اولین اسمارتفون گیمینگ ایسوس محسوب می شود اما این بدان معنا نیست که آن را اولین گوشی هوشمند گیمینگ در میان تمامی برندها دانست. قیمت نسل اول راگفون به 900 دلار می رسد و گران ترین مدل آن با حافظه داخلی 512 گیگابایتی بیش از 1100 دلار هم قیمت دارد.

ظاهرا ایسوس می خواهد در اواخر سال جاری نسل جدید راگفون را معرفی کند. محصولی که تاکنون شایعات خاصی درباره آن منتشر نشد و برای نخستین بار است که جزئیاتی پیرامون نسل بعدی گوشی هوشمند گیمینگ تایوانی منتشر می شود.

به گزارش وب سایت Digitimes ، نسل دوم ROG Phone در سه ماهه سوم سال 2019 معرفی می شود و در مدت زمان کوتاهی نیز عرضه آن آغاز خواهد شد. ایسوس می خواهد در همکاری با Tencent برای پرچمدار جدید برنامه ریزی گسترده ای برای عرضه در چین داشته باشد.

در دسامبر سال 2018 بود که ایسوس خبر از استراتژی بزرگ برای تمرکز روی اسمارتفون های گیمینگ و پریمیومی داد و در این بین مایل نیست به تولید گوشی های هوشمند اقتصادی و مقرون به صرفه بپردازد. این گزارش می افزاید که شرکت تایوانی در همکاری با Tencent می تواند به موفقیت های بزرگی دست یابد و شانس بزرگی برای دستیابی به فروش بالا پیدا خواهد کرد.

البته راگفون نیز در دسته محصولات پریمیومی و مخصوص بازی ایسوس قرار می گیرد. از این رو عجیب نیست که شاهد استراتژی قابل توجه ایسوس برای آن باشیم. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع