34535 1
نسخه 5جی گلکسی نوت 10 سامسونگ تایید شد

شرکت سامسونگ در تلاش است هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی کند. برای سال جاری در ابتدا 2019 شاهد معرفی سری گلکسی اس 10 بودیم که در چهار مدل مختلف از جمله یک نسخه 5جی معرفی شد.

اما به نظر می رسد سری گلکسی نوت 10 هم در راه است. براساس آخرین گزارش های بدست آمده، سامسونگ قصد دارد بزودی گلکسی نوت 10 را در سه مدل مختلف معرفی کند. یکی از نسخه ها گلکسی نوت 10 پرو نام داشته و دیگری نیز گلکسی نوت 10e است.

34535 1

گلکسی نوت 10 با شبکه 5جی

همچنین یک مدل 5جی هم در دست ساخت قرار دارد. این طور پیداست سامسونگ قصد دارد محصولاتی را تحت توسعه قرار دهد که دارای ویژگی های خاص هستند. برای مثال یک مدل دارای قابلیت پشتیبانی شبکه 5جی، دیگری سخت افزار قدرتمند و …

اطلاعات کافی درباره گلکسی نوت 10 وجود ندارد و باید تا آگوست سال جاری به انتظار بنشینیم تا مشخص شود کره ای ها چه برنامه ای در سر دارند.

گلکسی نوت سری بالا رده تبلت شرکت سامسونگ است که در اکتبر ۲۰۱۱ معرفی شد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر سامسونگ، در سئول قرار دارد و سهام آن در بازار بورس نیویورک معامله می‌شود. در سپتامبر ۲۰۱۵ نیز، دفتر شبیه به مکعب روبیک سامسونگ در دره سیلیکون ساخته شد. این اقامتگاه ۳۰۰ میلیون دلاری سامسونگ به قدرت این کمپانی در دره سیلیکون افزوده‌است. این دفتر با عظمت که ۱٫۱ میلیون فوت مربع مساحت دارد در سن خوزه، کالیفرنیا قرار گرفته و بنا دارد تا بیش از ۲۰۰۰ کارمند را در خود جای دهد. این سازه عظیم، خانه‌ای برای تیم تحقیق و توسعه(R&D) سامسونگ و همچنین واحد فروش و بازاریابی محلی آن خواهد شد. شمار کارکنان این گروه در سال ۲۰۱۴ نزدیک به ۴۸۹٬۰۰۰ نفر اعلام شد.

منبع